Søkeresultater

  1. Er tw.no i ferd med å dø ut?

    Jeg føler dette trenger en egen post. Så langt på v24 har det vært få bemerkelsesverdige hendelser. Det har ikke vært noen store stammeskifter eller utbryterstammer som får oss til å tenke ''WOW, dette spillet er faktisk morsomt og spennende og gøy og morsomt og spennende''. Det har igrunn vært...
  2. Hvordan skal du vinne v24?

    (star)(star)DU HAR KANSKJE SPURT DEG SELV DETTE SPØRSMÅLET??(star)(star) (star)HVORDAN SKAL JEG VINNE V24????(star) (star)(star)(star)FRYKT IKKE!! JEG HAR LØSNINGEN DU TRENGER(star)(star)(star) (star)(star)(star)NÅ KAN DENNE GUIDEN BLI DIN. FOR BARE 20NOK(star)(star)(star)...
  3. Vi tenner ikveld lys, for å minnes de tre

    Nøyaktig klokken 08:46:23 skjedde dette. En adelsmann så hederfull og mektig, trådde inn i Vara(det er kallenavnet ditt fordi jeg alltid staver nicket feil) sin by, og gjorde den til sitt KoD land. Tropper strømmet inn allerede sekundet etter, og det var høye tall når Vara (beklager det men...
  4. v18 lignende verden

    Hei, ettersom jeg selv var en stor fan av v18, som forøvrig trakk til seg mange spillere som tyder på at andre også likte den, lurer jeg på om det er muligheter for en lignende verden i henhold til størrelse og innstillinger. Kanskje evnt til høsten når sommerglade mennesker kryper inn til en...
  5. Besvart Flytting av landsby

    Hvis en velger å flytte landsbyen sin, hva skjer med troppene som allerede er ute på tur? Vil de returnere umiddelbart eller vil de returnere til den nye landsbyens plassering med fryktelig lang reisevei?
  6. Besvart Neste classic

    Vil en ny classic bli satt i gang i løpet av måneden eller vil den bli drøyd mtp sommer og ferie? Hadde vært chill å få satt i gang en så vi - som skal være hjemme i sommer - også har noe å gjøre. Lurer mest ift sommeren og ferie, men jeg kjenner jeg er gira på en ny classic ihvertfall.
  7. Hva er tid? Finnes det noe mellom himmel og jord? Hva er egentlig en god tw-spiller?

    Vel, slik startet min aften; Jeg kom hjem fra trening. Ble nominert til den dumme hopp i havet-trenden. Hulket og sukket i ett øyeblikk, og innså at det var på tide å pimpe opp forumet litt. Et forsøk ihvertfall. Ett nobelt ett. Jeg tenkte over følgende ting mens jeg idémyldret over hva slags...
  8. Forslag - Neste classic

    Weyhooo! Jeg har et forslag til neste classic, og hvordan den kan bli jevnere, og ikke avgjort etter en uke. (Som med foregående classic) De hp'ene som har hatt høy deltakelse (eller bare ikke vært helt døde) er de med store verdener (masse baaarbs, eks;hp6), solo hp'en (jeg deltok ikke i...
  9. Besvart Vinterbegivenhet - HP10

    Den nye hp-runden starter opp igjen i morgen, og vinterbegivenheten fortsatt står gjeldene, vil det da være mulig for rike pappagutter å booste byene sin til skyene? Ser helst for iveren og interessen rundt runden at vinterbegivenheten ikke gjeldes for hp. :rolleyes:
  10. Gladmelding til alle oldschool sutrekopper

    Sjekk her Som tittelen sier, er dette en gladmelding til de som savner 'gamle tw'. Her står det svart på hvitt at dette blir en verden hvor man ikke kan kjøpe seieren. Sindre, over og ut :awesome:
  11. Besvart Ny Classic - Forslag

    Jeg så at Steini-duden spurte om forrige classic, men finner ikke noen som har spurt når neste starter opp igjen. Om det allerede er besvart, gjerne link meg. MEN, jeg ihvertfall, gleder meg skikkelig til neste HP runde, og håper det blir en populær verden. Jeg lurer derfor på følgende...
  12. Beste tw-spiller på .no

    Hei, sitter å diskuterer med et par kompisser nå om hvem som er den beste som har spilt på .no, og vi blir rett og slett ikke enige da alle har forskjellige meninger. (Noe som er bra!) Hva syntes dere? Hvem er den beste som har spilt på .no, og hvorfor er h*n best?
  13. Tas til følge Personlig krig/ Duel

    Heisann. Har et lite forslag å komme med: Når to spillere har en såkalt 'personlig krig' blir de ofte støttet, og flere deltar med nuking og faking, og det ender oftest med at den spilleren med størst stamme vinner denne 'krigen'. Jeg tenkte derfor at om denne 'krigen' skulle blitt mest...
Topp