Søkeresultater

  1. Kanskje på tide å ta seg selv i nakken?

    "Nå ser jeg på situasjonen som har skjedd de siste verdenene, og blir rimelig irritert. Det sies at man jobber for communityet - men hvordan jobber man for communityet, når man adler en "stamme" der bare tre av spillerne faktisk har satset fra start og spiller seriøst, uten å gi disse tre en...
  2. En stor takk til CM

    https://gyazo.com/f1924c41c06dca459d64f590896dcc45 eksempel fra v18. Den gyazo'en sier vel sitt om at det var en mal man fulgte inn mot end game, burde ikke være noe problem i dagens TW heller. forstår godt frustrasjonen, og når det var endgame maler man fulgte før, så bør det være mulig å lage...
  3. Faktabørsen

    Nei. Jeg blir innadla, han ble adla. En relativt stor forskjell der. Fronten jeg hadde var jo barnemat TLOU er jo boosted as fck. Bare for ordens skyld så har du ikke lovt til å diskutere ban på forum. og nei jeg er ikke bannet.
  4. Faktabørsen

    neida, innadling for the greater good. Det kan jeg gå med på! v27 var jo bare et yolo påfunn som ble til noe mer, og blir nok den siste .no verdenen jeg spiller på så fram til at det ikke blir drømme settings.
  5. Faktabørsen

    er jo 2 forskjellige ting. Om jeg hadde vunnet la oss si v28 med 100prosentwinrate, og ikke spilt på noen andre steder med den kontoen, så vil jo det si at jeg har 100prosentwinrate med den kontoen (som navnet mitt tilsier) Så det er jo ikke feil.
  6. Faktabørsen

    Det er jo absolutt ikke misvisende. Poenget var jo å bruke den kontoen å vinne alle verdenene jeg starta opp den kontoen på. Dessverre har jeg satt meg selv til innadling av ulike grunner.
  7. Ryktebørsen

    Trodde kanskje at den Very well 2 var understammen deres eller noe sånt ?
  8. Ryktebørsen

    For dere har jo liksom ikke teama opp med Very Well osv. Dere står ikke alene :o
  9. Faktabørsen

    Sjakkmatt!
  10. Faktabørsen

    det er vel like lite lovlig det dere gjør på Ferdinand ;)
  11. Faktabørsen

    Fakta er at jeg har fått meg nytt profilbilde ingame ;) bare å sjekke det ut Cllect!
  12. Topp konto og ilojalt medlem

    Jostein var aktiv 2-3 timer hver dag, jeg vil ikke kvalifisere det til å backstabbe en stamme Fredrik vil være i. (Fredrik har vært i Thailand i ca 3 uker, så selvfølgelig har han ikke vært aktiv i den perioden) Det gir ikke dual rett til hverken det ene eller andre. Så Fredrik gjør det ENESTE...
  13. Topp 25 spillere - v27

    1. Jo det stemmer veldig bra. 2. Jo hver gang noen prøver seg på noe mot meg, så kan de like gjerne trykke på ctrl+w og håpe på det beste ;)
  14. Topp 25 spillere - v27

    tre pluss, takk. Har man vunnet mye, og smekker ned folk hver gang de prøver på noe, så har man lov til å være eplekjekk.
  15. Topp 25 spillere - v27

    19 100prosentwinrate Hva skal man si... Sprer kvalme på forumet. Adlet lite fiendebyer i forhold til hans eplekjekke skriverier. Skryter på seg mye dumt, men noe riktig må han da gjøre også. Er vel en av få i HBT som gjør en innsats i stammen. Har vell sittet kv litt her og der etter hva jeg...
  16. Prisutdeling

    Er nok ment for Groverud ja.
  17. Prisutdeling

    Du er jo paven til skrytepave! Altså, skjønner ikke hvorfor du skryter av dine ig skills når jeg må scrolle nedover på siden for å finne deg på rankingen. Greit du klarer å forsvare dine egne byer, men vær i det minst litt ydmyk? Istedenfor å si; "haha jeg er er så god i tw" bare fordi Tlou...
  18. Prisutdeling

    Hva det var? Overholde PA med meg, og få til en avtale med HBT. Det var dere som stamme ikke interessert i. og man ser hvordan det går. Dere er som noen griser som venter på å bli slaktet før eller siden. uten noen som helst innvirkning på verdenen. Må være kjedelig.
  19. Prisutdeling

    Mest respekterte spiller 1 ZombieFred - Nesj hva er det å si da. Fredrik og Jostein er noen hærlige karer! Står på som noen guder når de først kjører på. Veldig rolige og ordentlige karer. Det står også respekt av det å holde seg Lojal. Noe som mange sliter med :eek: 2 Kalep og Syrogen - to...
  20. Prisutdeling

    Det synes jeg da.
Topp