Søkeresultater

  1. Intervju av Jazcan

    Forord Jeg har da Intervjuet Jazcan. En kjent oldschool spiller som mange kjenner fra før, men som har savnet et intervju av han. Her kommer da nyttårsgaven fra meg og Jazcan! Håper dere liker det;) Hvordan startet din tw karriere? jeg så en link på facebook og sjekket ut spillet...
  2. Intervju på v23

    Heisann! Føler det er på tide med litt engasjement rundt intervju på v23. Jeg kan gjerne ta på meg oppgaven å intervjue spillere på v23. Det er bare å komme med forslag så skal det vurderes. Vil helst intervjue spillere som ikke har blitt intervjuet 100 ganger tidligere, feks Redswan. Er på...
  3. V21 - Faktabørsen

    Fakta er at v21 starter 22.Januar
  4. Leauge Of Legends Eune

    Heisann! Spiller du Nordic East på LoL ? Vil du være med i en aktiv gruppe som spiller LoL, jevnlig? Da har du sjangsen nå! Vi kan tilby en aktiv gruppe, med hyggelige samtaler, og masse LoL games :) Om du er interessert så kontakt meg pr pm på forum eller kommenter under tråden :)...
  5. v20

    Oppfordrer alle som har tid og vil spille, til å begynne på v20. Slik at vi kan få en stor og flott server.. og ikke minst en spennende verden ;) Skal selv spille, og satser på at vi får rekord mange spillere inn på v20;) -Stian
  6. Stian prøver seg igjen

    Hei Folkens! Som noen av dere vet, og noen av dere ikke vet så hadde jeg en speedgruppe 2 år ish tilbake. Den Gruppen spillte for det meste på .se og besto av over 40 medlemmer. Vi var en solid og god gjeng og vi fikk nye medlemmer jevnlig. Gruppen het Milk Hunters. Dessverre havnet den i...
  7. Intervju med Marit Bjørgen

    Intervju med Marit Bjørgen/Eivind Forord Da har jeg begynt å kjøre igang intervjuer på v16 også :) om noen vil se noen av mine tidligere intervjuer sjekk v14 forumet. Jeg vil gjerne benytte annledningen til å takke Eivind som stillte opp til intervju og ikke minst alle dere flotte folk som...
  8. Intervju med Magnus/Contra

    Intervju med Contra Innledning Heisann! Da er endelig intervjuet med Contra på plass :) Håper dere liker intervjuet, samtidig kan dere gjerne komme med forslag til intervju obejekt pr pm på forum eller in game ;) Hvorfor startet du med å spille tribalwars? For tull, i starten...
  9. Tas til følge Et litt annet konsept..

    Heisann! Jeg vet at dette forslaget mest trolig ikke vil få gjennomslag.. men prøver uansett :) Jeg har holdt på å tenkt litt, hvorfor ikke ha en litt annen verden. Konseptet går ut på at Teamet annonserer en verden, bare at på den verdenen, så må man danne seg lag, altså spillerne seg...
  10. Prisutdelinger - annen versjon :o

    beste spiller offansiv 1. 2. beste spiller deffansiv 1. 2. Favoritt spiller(e) 1. 2. sterkeste motstander 1. 2. svakeste motstander 1. 2. kuleste navn (spiller) 1. 2. Beste navn på stamme 1. 2. Beste leder 1. 2. Dårligste...
  11. Intervju med Robert/Tvutt

    Intervju med Robert/Tvutt Introduksjon Da har jeg spriket sammen et intervju med en person man kjenner på både godt og ondt. En veldig god spiller og en hyggelig person, Robert :) Hvorfor startet du med tribalwars? Jeg startet med TW da en kollega av meg introduserte meg for...
  12. Intervju med Torquemada

    Intervju med Torquemada Forord Heisann! Er en stund siden sist intervju nå.. Det har litt med irl og dvs andre ting.. Men nå har jeg endelig fått til et intervju med Tom på Torquemada:) Tom er en veldig erfaren og god spiller som har spillt i hele 5 år! Han skriver godt og håper alle...
  13. Intervju med FylleSamen

    Intervju med FylleSamen Forord Dette intervjuet tok lengere tid enn jeg hadde forventet, mye fravær, samt tregt nett. Men nå er endelig mitt 3 intervju på plass og kommer til å fortsette med å intervjue :) Håper dere liker intervjuet. Introduksjon Dagens intervjuobjekt er...
  14. Hva skjedde med Dope?

    Heisann! Jeg føler det er på tide med en liten historie om hvorfor det gikk som det gikk med, Dope. samt hvorfor jeg lagde stammen. Jo, det startet med at jeg, henrik og benja(min) skulle starte en konto sammen på v15. Jeg sa hvorfor ikke lage en stamme, da ble det slik at vi gjorde det...
  15. Takk for kampen :)

    Tusen Takk for kampen Wic! :) Det har vært mye fram og tilbake i løpet av hele v1... Når IB/Wic ble presset nærmest fra alle kanter, reiste de seg å slo tilbake:) grunnen til dette var vel at mange ga opp og hadde lite motivasjon.. Men nok om det :D Vil Takke dere i Wic for kampen.. har...
  16. Intervju med Tarahumaraen

    Intervju med Tarahumaraen (Martin) Forord Dette er da mitt andre intervju. Jeg vil gjerne bli intervjuer her på forumet og jobber raskt og effektivt med å få til intervjuer:) Introduksjon Dagens intervjuobjekt er Martin fra Tarahumaraen. Han er blant annet kjent under navnet...
  17. snodig:O

    http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article8235655.ece hahahhahaha :) Når dere leser legg også merke til denne: Mannen oppførte seg ikke truende mot personer, og det er ikke kjent hvorvidt elgen følte seg truet. Mannen skal ha vært ruset. haha :)
  18. Intervju med Bongosteen

    Intervju med Bongosteen/Benjamin Forord Jeg er ingen intervjuer, men det har blitt spurt om å lage intervjuer, folk som tar på seg ansvaret, men du hører ikke fra dem. Jeg setter veldig stor pris på tilbakemeldinger, da jeg kanskje kunne tenkt meg å bli intervjuer. Dette er mitt første...
  19. Besvart Venta tilbake?

    Ankomst om: 0:00:21 Venta tilbake: aug. 31, 2013 18:22:59 Lurte på om det va riktig eller om det egentlig skal stå: ventet tilbake. For alt annet er skrevet på bokmål men venta e på dialækt. Så e det en feil? Ikke at jeg har så mye imot det da men :P Mvh dg44
  20. Videresendt, Inno Flagg

    Heisann! Jeg har snakket med noen folk på skype. inkludert hatt en liten samtale med Remi om flagg kostnader :D Prisene er relativt greie men det hadde vært svært ønskelig å få velge hvilke flagg du vil ha i den flaggpakken altså om du vil ha 3 off flagg eller om du vil ha 3 deff flag. Jeg...
Topp