Søkeresultater

  1. Mangoo-Imo

    Verden 18 - over og ut

    TAKK FOR MEG! Takk for meg! Nå er v18 endelig over etter to år og 25 dager! :mehe: Skulle gjerne ha skrevet en lang post med høydepunktene og spillerne, men det er litt for mye ork akkurat nå ;) Vil bare takke for meg, og takke alle i ODA som har gjort denne seieren mulig! Ostepop
  2. Mangoo-Imo

    Videodagbok - v24

    1. Klikk på linken 2. Trykk play 3. Le 4. Le mer 5. Tekst en egen video 6. Publiser den her Første videoen er litt random, men et desperat forsøk for å få tråden i gang. Det er alltid morsom å se slike videoer! :mehe: Klikk --> Vanlige søknader hos Origin.
  3. Mangoo-Imo

    Prisutdelinger - v24

    De fleste vet vel hva dette går ut på? Kopier malen som ligger i SPOILEREN under, og fyll ut deres personlige mening om hvert punkt. Er vel på sin plass at jeg starter å fylle ut. Mest respekterte spiller 1 Linoko - Tenker på litt veldig mye mer enn poeng. 2 Themis - overrasker stort...
  4. Mangoo-Imo

    Rate spilleren over

    Tradisjon? Aldri for tidlig å opprette en rate tråd. Poeng [x/10] [Kommentar] Stamme [x/10] [Kommentar] OD [x/10] [Kommentar] Rykte [x/10] [Kommentar] Farmet [x/10] [Kommentar] Plassering [x/10] [Kommentar] Total [x/60] [Kommentar] -Ekstra kommentar Jon Snow.
  5. Mangoo-Imo

    Besvart Verden 18, forum

    Når åpner v18 forumet igjen?
  6. Mangoo-Imo

    TW Champion 2 - v18 | VINNER - magic dude

    (star)TW-CHAMPION(star) verden 18 (party) Gratulerer! (party) Da er magic dude kåret til v18's beste spiller. (star) Premien er heder og ære (star)
  7. Mangoo-Imo

    TW Champion 2 - v18 | FINALE

    (star)TW-CHAMPION(star) verden 18 Da er det FINALE! Det står i mellom Xandor. og magic dude og du skriver navnet til kun den du stemmer på. Finalen avsluttes 30. mars klokken 20:00.
  8. Mangoo-Imo

    TW Champion 2 - v18 | SEMIFINALE

    (star)TW-CHAMPION(star) verden 18 Da er vi kommet så langt som til semifinalen. Semifinalen avsluttes 25. mars klokken 20:00 ________________ Xandor. vs Bermuda magic dude vs RaM77
  9. Mangoo-Imo

    TW Champion 2 - v18 | RUNDE 4

    (star)TW-CHAMPION(star) verden 18 Da er vi på fjerde runde! Denne runden vil vare i litt over tre dager, og avsluttes 22. mars klokken 20:00 ________________ Bodyguard vs Bermuda RaM77 vs killer4 magic dude vs Bacardi Razz Xandor. vs Mount And Blade 1
  10. Mangoo-Imo

    TW Champion 2 - v18 | RUNDE 3

    (star)TW-CHAMPION(star) verden 18 Da er vi på tredje runde! Denne runden vil vare i tre dager, og avsluttes 19. mars klokken 12:00 ________________ Bodyguard vs Mr.and Mrs.Smith Mount And Blade 1 vs babaganoosh Xandor. vs theo765 Dr.Good vs killer4 RaM77 vs Three Are Not...
  11. Mangoo-Imo

    TW Champion 2 - v18 | RUNDE 2

    (star)TW-CHAMPION(star) verden 18 Da er vi på andre runde! Denne runden vil vare i litt over tre dager, og avsluttes 16. mars klokken 12:00 ________________ onkelskrue vs RaM77 Aethros vs Dr.Good Mr.and Mrs.Smith vs Jon Snow. Solan vs killer4 Zara vs Three Are Not...
  12. Mangoo-Imo

    TW Champion 2 - v18 | Diskusjonstråd

    Da har vi denne. Trengs helt sikkert! :)
  13. Mangoo-Imo

    TW Champion 2 - v18 | RUNDE 1

    (star)TW-CHAMPION(star) verden 18 Tenker å kjøre igang enda en runde med TW-champon. Vet ikke hvor hypp dere er på det, men siden jeg har lite å gjøre så setter jeg igang denne runden. Alle spillerne som ligger blant topp 64 er med i denne konkurransen. De fleste vet hva som skal gjøres...
  14. Mangoo-Imo

    Topp 25 spillere

    Sånn, da ble det en oppdatert tråd. Fornøyd? :)
Topp