Søkeresultater

  1. Spørsmålrunde

    Må nesten være Øl3 , ikke bare fordi de er i familie med masse øl, men ser jo et par gamle travere her som kan om de får lyst. Beste kontinent om man prøver en late start?
  2. Spørsmålsrunde

    Noen ganger må man innse at slaget er tapt. Når slaget først er tapt så ser jeg lite vits i å dra det ut. Takk for en fin kamp og verden
  3. Faktabørsen

    Høres ut som du har fått kost deg, så er jo det det viktigste.
  4. Ryktebørsen

    Haha så bare en spøk altså. liker hvordan du bruker din egen ordlyd fra roxor personligheten din i det (helt på ekte) svaret vårt :D
  5. Ryktebørsen

    Ryktene sier at en viss Roxor/Joakim photoshopper våre pm? Lyst til å informere meg slik at jeg også vet hva dette er for noe?
  6. Topp konto og ilojalt medlem

    Tror ingen av dem la ned noe energi i den diskusjonen
  7. Topp konto og ilojalt medlem

    Om du trodde du hadde noe poeng i forsvaret ditt av Jostein så kan man vell ikke si annet enn at det var mildt sagt dårlig. Ellers så var det ikke Jostein min kommentar handlet om. Selv om jeg må påpeke at innleggene dine ikke er hva de en gang var Jato Link. Har du virkelig endret deg så mye på...
  8. Topp konto og ilojalt medlem

    Har du virkelig lys ttil å starte denne samtalen igjen? At du i det hele tatt tror at du vinner en slik diskusjon er bare tåpelig.
  9. Topp konto og ilojalt medlem

    Forklaringen til Jato Link kan ikke sies å være annet enn tynn. Jostein har selv skrytet flere ganger av hvor inaktiv og lat han er på kontoen, noe som gjenspeiltes av hvor lite ZF faktisk bidro med for stammen når Jostein spilte der siste to månedene. Greit den sendte ut litt støtte til front...
  10. Ryktebørsen

    Grei DF så langt, men litt skuffa :^( Neste gang håper jeg Roxor sender litt flere ekte angrep slik at vi kan få en litt høy DF
  11. Ryktebørsen

    Du er oppe i natt og sender de siste nukene og togene på oss uansett :P Skal smake godt med ODD nå
  12. Ryktebørsen

    Ryktes tidenes DF i morgen :D Dette blir morro
  13. Topp 25 spillere - v27

    Flott liste, legger til at Stephan har også joinet oss på Lillegutt kontoen :)
  14. Ryktebørsen

    Noe som heter stille før stormen ;)
  15. Ryktebørsen

    Slik det pleide å være før på .no også
  16. Ryktebørsen

    All ære til Cllect Og ris til Inno, ynkelig at ikke Inno innfører angrepsperre slik det har vært tidligere.
  17. Faktabørsen

    Hadde også vært fint om teamet aktiverte den utlyste julefreden, som skulle ha startet kl 10:00 i dag. Til vanlig så pleier det å være to sperrer en julesperre og en angrepsperre. Nå kan man sende angrep hele tiden ser det ut til...
  18. Faktabørsen

    Jau gz med litt bedre utbytte på aksjonen siste to dagene. Fremdeles vil jeg påstå det er ganske jevn mellom de to sidene.
  19. Ryktebørsen

    Tabber er vell å dra det litt langt, når du allerede hadde fått alle aksjonsdetaljer. Men bra jobbe, jeg trodde helt ærlig ikke du skulle greie å stacke så mange byer som du gjorde, men antar stammen hadde god tid til å fylle opp stacks på en del av byene dine også siden spionen villig gav bort...
  20. Prisutdeling

    Det var ikke en anklage om at du forsøker å få oss til å endre mening, det var meg som påpekte at på meg er du den som virker trangsynt og en smule bortskjemt. Skal ikke kjøre på ny debatt på dette emnet som er diskutert tidligere. Men se tilbake på samtalen vår den gangen. Kalou spurte om en...
Topp