Søkeresultater

  1. Bak masken til Cllect

    VS Som sikkert mange har fått med seg så har det skjedd store ting siste timene her på v27. Memelord sin spådom om cracy stuff på v27 ble faktsik en realitet og vell så det. Men var dette planlagt hele tiden, eller har det vært utløsende faktorer for dette? Et godt spørsmål som...
  2. Besvart Påske event?

    Hei, lurte på om vi kunne slippe et resurs basert påske event dette året? Vil mene at et påske-event som gir kan gi bonus i form av ressurser vil ødelegge v21 totalt pga farmelimt som således gir knapphet i ressurser på verdenen. Om det blir påskeevnet med ress bonuser liknende prosent andel av...
  3. Avskjed uten verdighet

    Da tar jeg farvell med denne verdenen, men med litt mere motstand enn det jeg hadde tenk. Grunnen til dette er at jeg ikke skulle få lov å gi bort hovedbyen min til min egne personlige allierte, fra stammens allianse. Ticket var nettopp godkjent på internadling, men straks trukket tilbake...
  4. Til støtte for Lemmy

    I protest imot nedadlingne som nå skjer av spilleren Lemmy vil jeg gjerne si et par ord om hva jeg synes om saken. Lemmy er kanskje ikke dem mest pratsomme spilleren, han tar tar heller ikke mange spillerbyer og PP er noe han ikke er flau over å bruke mye av. Men en ting vet jeg om fyren, han...
Topp