Søkeresultater

  1. Bacardi Razz

    Sommerrunde?

    Hey mulig å kjøre 1-2 korte runder med hp nu i sommer. ? ^^
  2. Bacardi Razz

    Besvart Prestasjoner fra andre verdener

    Hei på Prestasjoner fra andre verdener Hvorfor vises ikke Hall of fame medaljer blandt disse som man har oppnåd på den verdenen. ?
  3. Bacardi Razz

    Besvart Stenge markedet i oppstarden av en verden ?

    Som sakt i tittelen er det mulighet for å kunne stenge selve markedet i oppstarten på en ny åpnet verden? sånn at spillere ikke har mulighet til å kjøpe seg til en mye større oppstart i startfasen av en verden noe man kan se ala v21/v22. Er dette noe som er mulig ? å vis så er det noe man kan...
  4. Bacardi Razz

    Trenger en til å fikse et profilbilde

    Hey er det noen som er god i bilderedigering/photoshop som kan fikse text på et bilde jeg alt har funnet. Det skal se bra ut samtidig som at fargene som allerede er på det bilde skal brukes i texten. 1000 pp til den som kan greie å fikse dette til meg. Ta kontakt enten på Skype (Roger-k2)...
  5. Bacardi Razz

    Faktabørsen

    First (giggle)
  6. Bacardi Razz

    Ryktebørsen

    First (giggle)
  7. Bacardi Razz

    Star wars! HJEEEEEELP

    Hei kunne tenkt meg å få sett alle star wars filmane men det er et lite problem i hvilken rekkefølge skal man se dem i? HJELP MEG.
  8. Bacardi Razz

    Tw Champion v18 Finale

    Tw Champion v18 Finale Krokanrull Vs Three are legend Runden avsluttes 14.11.14 kl 20.00
  9. Bacardi Razz

    TW Champion v18 Semifinale

    TW Champion v18 Semifinale Group #1 competitor #1: krokanrull competitor #2: Magic dude Group #2 competitor #1: Ram77 competitor #2: Three Are Legend Runden avsluttes 11.11.14 kl 19.00
  10. Bacardi Razz

    TW Champion v18 runde 4

    TW Champion v18 runde 4 Group #1 competitor #1: Three Are Legend competitor #2: FylleSamen Group #2 competitor #1: Krokanrull competitor #2: Terminator Group #3 competitor #1: Ram77 competitor #2: melkerull Group #4 competitor #1: Bodyguard competitor #2: Magic dude...
  11. Bacardi Razz

    TW Champion Runde 3

    TW Champion v18 Runde 3 Markerer man bare navnet på den spiller i den gruppa du tror vinner. Group #1 competitor #1: Zara competitor #2: Bodyguard Group #2 competitor #1: cannavaro competitor #2: melkerull Group #3 competitor #1: Gullungen95 competitor #2: Terminator...
  12. Bacardi Razz

    TW Champion v18 Runde 2

    TW Champion v18 Runde 2 Markerer man bare navnet på den spiller i den gruppa du tror vinner. Group #1 competitor #1: Lilleulven competitor #2: Fredrik og Dani Group #2 competitor #1: .... competitor #2: KvAmm3 Group #3 competitor #1: Three Are Not Legends competitor...
  13. Bacardi Razz

    Tw champion Diskusjonstråd v18

    Glemte å slenge opp denne ^^
  14. Bacardi Razz

    Tw Champion v18 Runde 1

    TW CHAMPION v18 RUNDE 1 TigerKiller vs Fredrik og Dani vegardteigen vs cannavaro Keka666 vs Gullungen95 Melkerull vs skaret king hakon vs wrathy Robb Stark. vs apollo Lord vader vs Three Are Legend Lord Swagtastic vs Lilith Zara vs Atlas KvAmm3 vs She wolf...
  15. Bacardi Razz

    TW Champion Nominasjoner v18

    TW Champion Nominasjoner for v18 Hei da tenkte jeg å holde Tw champion for v18. Først av allt må dere nominere spillere dere vil ha med. Det vil være 64 antall plasser ledig hvor top 50 alt er autonominert. Får å plukke ut hvem som møter hvem vil http://www.randomresult.com/tournament.php bli...
  16. Bacardi Razz

    Gaming pc (hjelp) ^^

    Hey tenker å kjøpe ei ny pc til spill spælling, men når det kommer til hva trenger pcen så er jeg bortimot grønn. har et budsjett på (15.000) jeg kan bruke på en ny ein har nu sett litt på forskjellige sider er vel denna som jeg bortimot har valgt...
  17. Bacardi Razz

    Besvart v19 Første kirke

    Hei ser at man ikke kan rive første kirke har man mulighet til å kunne rive den vis man sender katapulter fra 1 annen by. ?
  18. Bacardi Razz

    Besvart v18 stormakten

    Hei hvorfor har ikke stormakt-medaljen på v18 kommet enda ?
  19. Bacardi Razz

    Our Champion Grimlock

    Da etter flere runder for å kåre tw.no sin beste spiller står vi igjen med vinneren Grimlock. Gratulerer. Grimlock 14 stemmer mot kenn93x sine 4
  20. Bacardi Razz

    Tw champion finale

    Da har vi endelig kommet til finalen dere da står det mellom kenn93x å Grimlock hvem vil vinne ? Finale Kamp: Grimlock Vs Kenn93x Runden avsluttes den 27.1.2014
Topp