Søkeresultater

  1. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Siden jeg er på den ene siden er det ikke det.
  2. Fa Kua

    Faktabørsen

    Fakta er at ikke bare er TP glade i å stacke med deff, de er også glade i å nuke sin egen støtte.
  3. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Personlig ville jeg ikke hverken bedt om eller prøvd å ta ære for å knytte skolissene, ta på jakka, eller andre trivielle oppgaver som å vinne v39 med dere som motstandere.
  4. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Ikke rart det ble stille her, tror de fleste i TP er traumatisert etter å ha sett hvordan det gikk med Lord A. Hvis noen av dere trenger behandling så har jeg en kusine som er utdannet psykolog, hmu.
  5. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Ryktes at flere liker å stacke med off
  6. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Åpenbart at han er inne på noe der https://no39.tribalwars.com/game.php?screen=place&mode=sim&simulate&att_benefits=[]&def_benefits=[]&att_axe=6000&att_light=3000&att_ram=250&def_snob=10000&def_wall=20&att_flag=0&def_flag=0&moral=100&luck=0
  7. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Det utgjør vel ingen forskjell uansett? Det er nesten ingen over 1:20 grensa i de søppelstammene.
  8. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Man angriper jo best når man har litt innabords. "If you don't know what the fuck you are doing, how are your enemies supposed to know what the fuck you are doing."
  9. Fa Kua

    Pestilence søker...

    Fixed <3
  10. Fa Kua

    Ryktebørsen

    As i said.
  11. Fa Kua

    Ryktebørsen

    No u
  12. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Men nå vil du bli min dual? <3
  13. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Ryktes at bobil er lite happy med resultatet av forsøkene på å komme inn i mitt cluster :eek:
  14. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Jeg er spent på hva gertpe har å si, han er faktisk en jeg respekterer, til forskjell fra feks dobilen.
  15. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Yeet
  16. Fa Kua

    Faktabørsen

    Gertpe du er søt
  17. Fa Kua

    Faktabørsen

    Sånn som du bidrar er det ikke rart det blir så dårlig
  18. Fa Kua

    Faktabørsen

    Jeg aner egentlig ikke jeg, men er morro med aktivitet på forum
  19. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Enhver person som er sikker i sin sak vil være mer enn fornøyd med å la en ekstern faktor gå gjennom begge sidene for så å fatte en konklusjon, no?
  20. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Ryktes jeg også vil ha timingbot, send meg invite TP
Topp