Søkeresultater

  1. Fa Kua

    HP/Classic

    Er det helt slutt med runder eller?
  2. Fa Kua

    Forslag Neste Classic

    Heisann godtfolk, mitt forslag til en fremtidig classic runde er en verden UTEN adling, ja, dere hørte det, INGEN adling. Klassisk koth verden mao. Foreslår en start med 3-10 byer og adelsmenn som er deaktivert, så vinner enten høyest ODA eller høyest poengsum :) ellers er stammer...
  3. Fa Kua

    Faktabørs

    Fakta er at lk-rushet er i gang! 82 lk på verden sist opptelling :O
  4. Fa Kua

    Rate Spilleren Over

    Overrasket over at denne ikke er her enda egentlig. Poeng <?/10> <Kommentar> Stamme <?/10> <Kommentar> OD <?/10> <Kommentar> Rykte <?/10> <kommentar> Farmet <?/10> <Kommentar> Plassering <?/10> <Kommentar> Total <?/60> <Kommentar> Kan starte med å rate Kazuto Kirigaya
  5. Fa Kua

    .net: Siste Tribalwarsverden uten PP-funksjoner.

    Hallo alle sammen, det er mange her på .no som har klagd over pp-funksjoner på hver verden, og til dere vil jeg bare gi denne siste muligheten til å spille TW uten at det krever noen som helst investering. Tribalwars.net har de siste 2 1/2 årene hatt annenhver verden med og uten PP-funksjoner...
  6. Fa Kua

    Besvart V22 - Endgame ellerno?

    Hei, V22 har nå en stamme med en dominanse på 92%. Det er tre spillere utenfor stammen KoD som har over 10 000 poeng, hvorav to holder på å fullføre en merg med en spiller i KoD. Jeg har forståelse for at det er krav til varighet osv, men blir ikke dette litt for dumt? Kan den iaf stenges...
  7. Fa Kua

    Spørsmålsrunde

    tenker dere vet hva denne går ut på. Kommer noen til å starte en milepæltråd?
  8. Fa Kua

    Verden 23 Milepæler

    Spiller: Byer: 2 byer : Kamikaze | ZombieFred | | Destructere 10 byer: 50 byer: 100 byer: 250 byer: 500 byer: Poeng: 10k: Peligroso | 100k: 500k: 1 mill: 3 mill: 5 mill: Motstandere bekjempet angriper: 10k: Sindre190 | Kamikaze | Leonardo Di Caprio 50k: 100k...
  9. Fa Kua

    Milepæler

    Byer: 3 byer : - Sun Tzu - § Magna Carta. § Pharaoh Ramses VIII 5 byer: - Sun Tzu - § Magna Carta. § Pharaoh Ramses VIII 10 byer: - Sun Tzu - § Magna Carta. § Pharaoh Ramses VIII 50 byer: 100 byer: 250 byer: 500 byer: Poeng: 1k: Pharaoh Ramses VIII § Magna Carta. § - Sun Tzu -...
  10. Fa Kua

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg håper denne runden blir morsom.
  11. Fa Kua

    Besvart Feil Med Speiderene På v19?

    Dette har jeg egentlig lurt på en stund nå. På v19 står det at speidere skal kunne se alt(Bygninger,Tropper,Ressurser og Tropper Utenfor), men når jeg speider en vy får jeg bare se tropper i byen og ressurser, det er heller ikke noen mulighet for å oppgradere disse i smien slik som jeg først...
  12. Fa Kua

    Besvart Adventskalender?

    mener å huske at det tidligere år har vært en forum for Julekalender, hvor man har kunnet tjene 100pp hver dag, og 400pp på julaften, blir det noe av dette i år også?
  13. Fa Kua

    Rate Spilleren Over!

    Denne trengs jo :O U Know The deal! Poeng <?/10> <Kommentar> Stamme <?/10> <Kommentar> OD <?/10> <Kommentar> Rykte <?/10> <kommentar> Farmet <?/10> <Kommentar> Plassering <?/10> <Kommentar> Total <?/60> <Kommentar> For Fun: Profil <?/10> Første Skal få Rate Oss.
  14. Fa Kua

    Besvart 2x100 pp billigre enn 1x200???

    som d står over, lurer jeg på hvorfor man sparer penger på å kjøpe 100pp(1.99 €) to ganger(til sammen 3.98€) i steden for å kjøpe 200 pp i samlet pakke(3.99€) dette er via tlf.
  15. Fa Kua

    Faktabørsen

    Fakta er at denne verdnen kommer itil å være preget av oda
  16. Fa Kua

    Ryktebørsen

    Ryktes at jeg starter :P
  17. Fa Kua

    Besvart Ang. Instillinger til v16

    Barbarlandsbyer: Ja vokser til 4000 poeng, krymper til 26 poeng vil dette si at hvis en spiller restarter og han har en by på 4001 poeng, som ingne adler, at den vil nedgradere seg til 26 poeng?
  18. Fa Kua

    Besvart inloggingsside for Smartphones?

    er det noen spessiell grunn til at innlogninsoversikten(der hvor du ser siste nytt, stammeaktivitet, vekst og masse annet) ikke er på mobilversjonen?
  19. Fa Kua

    Natteravner

    Er det noen natteravner her?
  20. Fa Kua

    Magnus, og hopping mellom stammer og sånt.

    Jeg beklager virkelig det som skjedde for ca... 10min siden. Som var at F4s7 accen leavet DS.de, for så å gå inn i Fruity, for så å leave 10min senere og gå tillbake til DS.de. Det som skjedde var dumt og jeg mener det er på sin plass at vi unnskylder oss offentlig. Det som skjedde var at to...
Topp