Søkeresultater

  1. legenden

    si fra når det kommer en ny stor verden ;) en ny v18

    si fra når det kommer en ny stor verden ;) en ny v18
  2. legenden

    Tragedie - TW gikk nettopp på en KO

    Kommer bare inn her for å si meg godt enig i det som blir tatt opp her. Jeg mener det gode gamle TW hadde det store potensiale til å bli et over snittet populært spill med en stor alders bredde. TW hadde mange flere tilhengere i 2013, og flere som engasjerte seg på offentlige forum og la litt...
  3. legenden

    Faktatråden

    Er da noen her.. Få vekk kjøp av ressurser og pengebruken så kommer dem nok tilbake. Gjør det som det en gang var.
  4. legenden

    Faktatråden

    Hva slags dritt er det dere ubrukelig administrerende har kastet over tw? Dere ødelegger jo forumet helt. Finn frem til layouten det var på forum i gamle dager. Dette nyeste tullet er håpløst. Og slutt å foreta så enormt mange forandringer og små ting in game. Skuffet over å se at tw ikke...
  5. legenden

    Ryktebørsen

    Kanskje det blir flere? :rolleye: #The night is dark and full of terrors
  6. legenden

    En siste hilsen på v18

    Det var litt av en tid. Takk for kampen og seieren (støttes)
  7. legenden

    Topp 25 - Spillere

    Hvem var det som ble kastet ut av Bacardi Razz for ikke å gjøre noe? (wasntme)
  8. legenden

    Topp 25 - Spillere

    Du var problem maker nr1 en periode, og det er det ikke mange som legger skjul på. Du var på et tonn av kontoer og var inaktiv når kontoen din ble ned adlet i front.
  9. legenden

    Topp 25 - Spillere

    Bare for å legge inn ett lite tillegg her så spilte ikke du heller så lenge på v18 og hadde en generelt sett lav innflytelse i både stammen og på krigen som var. Husk Husk!
  10. legenden

    Topp 25 - Spillere

    hahahaah Morsom og underholdende liste! Håper dere forstår at det bare er tulleri! Men jeg kan faktisk bekrefte at det finnes spor av sannheter i listen (uten at jeg syntes den personen er en dårlig spiller eller fordi jeg ikke liker han) hahah (giggle)
  11. legenden

    Spørsmålsrunde

    Kan også skrive under på dette. Alltid vært greie og ærlige
  12. legenden

    Faktabørsen

    Du beviser igjen at det ikke er noe problem å adle dine trofaste medspillere som har fulgt opp og støttet deg på i over 1,5 år og bidratt med å gjøre din suksess på v18 klar, Morten. Du viser hvor lite du bryr deg om dine kjære medlemmer som du har kjempet med i 1,5 år. Du viste aldri sneiv av...
  13. legenden

    Spørsmålsrunde

    Han er for lat til å spørre rett og slett. Når møtes vi alle igjen i en ny stor verden? (angel)
  14. legenden

    Faktabørsen

    Måten du uttrykker deg her, som ODA's leder og en av ODA's beste spillere har gjort deg til den du har blitt. Alt hat du fikk kom til følge av denne holdningen, kombinert med staheten din. Jeg håper du spiller TW en gang i fremtiden Capitan, for du gjør en viktig figur med den erfaringen du...
  15. legenden

    Ryktebørsen

    Rottenikken sier mye rart, men lær deg å kjenne han og han vil bli en god medspiller å ha. Jeg har ingenting imot fyren. Dere må heller bare ignorere han istedenfor å la disse håpløse usaklige diskusjonene stå på. btw, savner dere (kyss)
  16. legenden

    Kjære Satan

    Noe sier meg at vi trenger deg som ny farsfigur her i v23. Alt for mange kidz her! :Neutral:
  17. legenden

    Ryktebørsen

    Det er så fascinerende å se hvordan dere blir så fornærmet av det jeg sier, hvertfall når dere mener å påpeke at jeg viet livet mitt for denne saken. Jeg har kost meg på FHS siden 22.August, mens min gode dual Benjamin har drete dere vinkelrett ut IG. Det har vært artig å sett frustrasjonen, og...
  18. legenden

    Ryktebørsen

    Ja, men still fornøyd. For vi vant jo krigen (wasntme)
  19. legenden

    Ryktebørsen

    og du tror mitt mål har ville vært å beseiret ODA? Neppe (kyss) Still - vant krigen, og det er jeg, og mine dualer fornøyd med. (hug)
  20. legenden

    Ryktebørsen

Topp