Søkeresultater

  1. Besvart Bruke pp på appen.

    Ja var ios jeg tenkte på. Takk for rask svar. Det funket og gjøre det som vimsen sa, det hadde jeg ikke tenkt på, takk :)
  2. Besvart Bruke pp på appen.

    Hvorfor kan jeg ikke aktivere farmeassistent, premiumkonto, eller kontoadmin via med pp via appen? Og vil det endres?:)
  3. Faktabørs

    Ja, kan du forklare det får meg en gang til?
  4. Faktabørs

    Hmm, så du mener at det du gjore var skittent gjort, og vi burde få lit tid på oss for og forbrede oss? Vel, hvorfor fortsetter du da angrepene i dag?
  5. Faktabørs

    Kan du sitere det som svarer på spørsmålet mit rator? Jeg kan rett og slett ikke finne det:(
  6. Faktabørs

    Må visst gjøre det enda lit lettere får deg... svare med ja eller nei! Får du har ikke svart på det et eneste sted. Alt jeg finner er at når du gikk ut av th, kom myth plutselig flyvende forbi, så da ble du med dem, og adlet det du klarte av oss i th... Så kan du svare rator? var det tilfeldig...
  7. Faktabørs

    Svar på dette rator! Med ET ord
  8. Faktabørs

    Men kan du svare på mitt spørsmål da? Ja eller nei, var det planlagt?
  9. Faktabørs

    Hva har de andre spillerne på the attack king med saken og gjøre?:P
  10. Faktabørs

    Jeg er dual på the attack king da! Trodde du mente hvem jeg orginalt var! Vel dette er min første verden :)
  11. Faktabørs

    Jeg går ikke under noe fakenick jeg;) Men synes bare det er lit merkelig at rator går ut av th for så og adle åtte byer av dem samme natten. I tillegg blir han med i finde stammen. Helt tilfeldig. Så rator? Kan svare med så få ord du klarer, hvar det tilfeldig? Og husk! Det er ikke flaut å...
  12. Faktabørs

    Ikke noe fakenick her :) Synes bare det er lit merkelig at rator rent tilfeldig hopper over til finden, og adler åtte byer fra th samme natten. Helt tilfeldig. Så kan du svare rator? var det tilfeldig. Igjen det er ikke flaut og være ærlig;)
  13. Faktabørs

    Og hvorfor ble ikke resten av den halvdele sendt ut? Ble 4 nukes og et tog sendt i det hele tatt?
  14. Faktabørs

    Kan ikke du svare på det siste innlegget mitt da rator? Var det virkelig tilfeldig? Og husk! Det er ikke en forbrytelse og være ærlig.
  15. Faktabørs

    Også brukte rator alle troppene han av en eller annen grunn ikke hadde sendt på myth spillerne, til og angripe de stakarene som lå nord for rator. helt tilfeldig. Takk da skjønner jeg alt sammen :)
  16. Faktabørs

    Svar på dette plis:)
  17. Faktabørs

    Kan du svare på mitt innlegg også?:P
  18. Faktabørs

    Jeg er ikke veldig aktiv på forumet, og gidder ikke lese de lange innleggene deres, men rator hva i huleste er det du mener her?:P (jeg skjønner ikke det dere quote systemet men det øverste var skrevet av rator;))
Topp