Søkeresultater

  1. Et spørsmål til Nice.

    Mener da å huske at både deg selv md å flere på en vis v1 gjorde akuratt det samme. :hmm:
  2. V19 - Milepæler

    Er ganske sikker ja da eg fulgte med på medaljene i hele natt :mehe:
  3. V19 - Milepæler

    Moa var nok nr 3 til 10k ranet han som var nr 2 til 10k ranet viser ikke navnet sitt. Jeg ble nr 4 rett etter moa
  4. Ryktebørsen

    ryktes at noen burde starte en sjørøver stamme (støttes)
  5. Ryktebørsen

    Ryktes skattejakt :warrior:
  6. Ryktebørsen

    Ryktes at Livet er Herlig
  7. Faktabørsen

    Hiv o Hoy (wasntme)
  8. Ryktebørs

    dunno ble bare poppa ut på ei skype chat her :p men ja sist eg hørte om ibex var vel da hun ville til smack :rolleyes:
  9. Ryktebørs

    Ryktes at ibex spiller på birken lurer på hvordan dette går (giggle)
  10. Ryktebørs

    Når ble du en profilert spiller :hmm:
  11. Ryktebørs

    Ryktes at folk verken burde bli med i en stamme hvor miss fortune er eller invitere denne spilleren da det ryktes at man setter seg selv i stor fare :hmm:
  12. Ryktebørs

    Ryktes skudd premie på miss fortune :rolleyes:
  13. Faktabørsen

    var ikke pp som var krangelen du men peera nevnte hva pp beløp dere hadde brukt å jeg har ikke opplevd at peera har lyvet til meg så stoler 100% på det han sier du ;) vis ikke kan du jo alltids registrere BW på hp6 sette meg opp som kv så jeg kan sjekke loggen :)
  14. Faktabørsen

    hmm friske opp hukommelsen din litt jeg da husker du da du å peera kranglet da kom osså hva dere hadde brukt av pp in på bannen det var på det tidspunkte der 27k pp brukt på bw å dere hadde vel 400k poeng mz lå på rank 1 å hadde vel akuratt runda 20k pp om jeg ikke tar feil
  15. Faktabørsen

    Liar Liar Pants On Fire!
  16. Faktabørs

    sammen med dem 20%ekstra så gir det en effektiv boost men når du begynner å komme deg opp litt i lk å farme med så vil jeg nok tro farmekapasitet er bedre
  17. Faktabørs

    hmm tar eg ikke feil så gir det beste ressprod flaged 25 eller 33% økt ress samtidig som man kan kjøpe 20% økt ressproduksjon 45-50% ress boost detta :hjelp:
  18. Besvart Felles verden

    lag ei ny server kalt skandinavia slipp man å bruke .no . se .dk
  19. Faktabørs

    allt begynner som en drøm men så slår griskheta til da erre penger penger å atter penger. (nod)
  20. Faktabørs

    vent ei måned så blir nok w69 annonsert på .net uten noen andre premiumfunksjoner en dem vanlige pk,ka og fa :awesome:
Topp