Søkeresultater

  1. Topp 10 stammer

    det kan bli veldig spennende å spille her for meg som har startet 2 mnd etter verden har startet. Så jeg og stammen min har ikke så mye å si her, men vi venter til neste verden kommer. og her så spiller jeg bare får å ha det gøy å bli kjent med det norske TW ;)
  2. Selvoppdaterende kart - V14

    jeg er helt enig med deg. Snart som top spillere begyner å hardcore adle blir det rainbow av det kartet.
  3. Selvoppdaterende kart - V14

    ohh Herlig bare prøv å få litt mer Ording på fargene på noen av kartene eller så er det bra!
  4. Hei!

    God natt (yes)
  5. topp 20 stammer

    alle stammene er gode :O Not! utenom P-A-L
  6. beste rapport på hp6 så langt?

    Den er konge !
  7. Besvart NY verden og Speed på norskside

    Hva med V15? når kommer den ? kunne vært fint med den 17 :) sammen med oppdateringen! det kunne ha vært bra :) hva synes du/dere?
  8. Tilbakemeldingstråd 10 år med TribalWars - spørsmål/kommentarer

    Åpne ny server den 17, det kunne vært fint for 10års dagen med tribal WARs!!! Vær så snill å gjør det om det blir classic eller om det blir Verden 15 som de fleste sikkert vil ha !
  9. Skole Prosjekt

    Ja det er nok det :) jo større servern blir jo mer medlemer jo mer som kjøper PP og dakapo får da sikkert noe % av de PP som ble kjøpt bare i verdi av penger.
  10. Telle til 10.000

    3366...........
  11. Tw's mest epic raport.

    What Yours problem bro :D
  12. Telle til 10.000

    3364. Yolo!!!!
  13. Besvart NY verden og Speed på norskside

    Hei Jeg lurer på når et nytt verden vil bli startet. Er det noe planner i fordhold til dette? Så lurer jeg på en ting. hvorfor har vi ikke norsk speed servere? Spillere på norske servern kjøper seg Premuium poeng, de vil sikkert gjerne bruke dem opp på norsk server på sin normal verden...
Topp