Søkeresultater

  1. Rate spilleren over

    V31 forumet er altfor dødt! Har til nå glimtet med mitt fravær her, og kun snoket i andres innlegg. Imidlertid har jeg alltid syntes dette er veldig gøy. De fleste vet vel hva denne går ut på Her er en mal som kan brukes: Spillernavn: Poeng: Rangering: Beseirede motstandere: Stamme...
  2. Prisutdelinger V14

    Å ytre sin mening er ikke å sutre Phenix. I så fall sutrer hele v14 forumet i følge deg.
  3. Prisutdelinger V14

    "Meget godt redigert" :) Jeg deltar svært sjeldent på off-forumet, men synes det er artig at du lar deg irritere såpass av innleggene mine. Kan jo svare litt for meg selv på det du har skrevet. Jeg har nå gått igjennom alt jeg noen gang har skrevet på V14 forumet. Totalt 12 ganger.. Blir 13...
  4. Prisutdelinger V14

    Som mye annet du poster på forumet, var dette her en utrolig dårlig liste.. Ikke en eneste begrunnelse for valgene du har tatt.
  5. Faktabørs

    Fakta er at 20 har nok en spiller på topp 25 :)
  6. Faktabørs

    Fakta er at PolarBear sender adels med 6 sekunders mellomrom.. Drøm å snipe :D
  7. Nedstemt/ikke mulig Smartere kontoadmin

    Du kan jo ikke si at dette blir som å bruke bot?? Jeg må fortsatt manuelt gå inn si hvilken gruppe byen skal ligge i. Blir ikke noe annerledes enn preging av gullmynter. En gruppe hvor jeg har alle byene jeg ønsker prege fra med 1 klikk. Hele poenget her er jo å spare oss for noen unødvendige...
  8. Nedstemt/ikke mulig Smartere kontoadmin

    Jeg har lenge irritert meg over å måtte gjøre de samme handlingene i kontoadmin hver eneste gang jeg tar en ny by. Det er utrolig irriterende å totalt unødvendig. Her er løypa jeg gjør hver eneste gang jeg tar en ny by. 1: Meld inn i grupper 2: Sett på landsbyadmin 3: Sett på...
  9. Spørsmålsrunde

    Bitter er jeg ikke, bare påpeker fakta som er at SUP ikke hadde hatt den plassen nå om ikke Bongo hadde gitt seg. :) Når det gjelder oss selv så er samtlige med i krigen på en eller annen måte :)
  10. Spørsmålsrunde

    De TOK vell ikke 2.plassen. De FIKK den fordi Bongo ga seg.. 0 creeds til SUP for den "prestasjonen"
  11. Faktabørs

    Sånn går det når spillere gir seg! Fakta er at 20 vinner krigen :D Vi har enda ikke gitt oss og vil fortsette å bevise at vi er verdige.. :)
  12. Faktabørs

    Synes vell vi har bevist at vi blir å regne med i denne krigen.
  13. Spørsmålsrunde

    Om SUP i det hele tatt klarer ta tilbake 2.plassen.. :) Uansett skjer det ikke med det første. Topp 3 spillere i 20 og hvorfor?
  14. Faktabørs

    Fakta er at du må jekkes ned litt! Hvordan kan du si at vi er søppel? Ingen ting som tyder på at vi er lett match for deg.
  15. Rate spilleren over

    Ikke helt ny :) Kun spilt under dette nicket 1 gang: http://no.twstats.com/noc1/index.php?page=player&id=547899 For så vidt holdt meg ganske stille på offentligforumet hele min "karriere"
  16. Spørsmålsrunde

    Per dags dato iPhone. Rett å slett fordi ingen annen produsent kan tilby et like godt økosystem som det er rundt iPhone i dag. Tenker da på AppStore og hvor kjapt utviklingen går der. Samsung er på vei, Windows Phone henger langt etter. Har du noen gang opplevd å ikke finne en app for et av...
  17. Rate spilleren over

    Lambnut Poeng: 833,527 Rangering: 26. Beseirede motstandere: 4,632,703 Stamme: RoEm Poeng: 8/10 Meget bra poengøkning den siste tiden. Både i poeng og OD. Posisjon: 5/10 Har både T-H og Myth rundt deg. Du holder både fiender og venner tett. OD: 7/10 Som sagt fin økning både i ODA og ODD...
  18. topp 20 spillere

    Noen som kan lage en ny nå :) ?
  19. Ryktebørs

    Vell vell Fab http://noc1.tribalwars.no.com/public_report/a18a8db0ad2bc5c029f1a14b7c14449f
  20. rate spilleren over

    Perrynatoren Poeng: 533.596 Rang: 6. Beseirede motstandere: 3.151.920 (2.) Stamme: ~A~ Plassering: Har et fint cluster, og en helt grei plassering. Blir spennende å se hvem av oss som står igjen. 7/10 Poeng: Du har steget hele veien, sånn sett gjort det ganske bra, men måten du har...
Topp