Søkeresultater

  1. topp 10 spillere

    Det trodde ikke jeg heller, men her møtte i allefall vi på noen overraskelser :D
  2. topp 10 spillere

    Ser sånn ut ja, men noen gråbyadler i langt større grad enn andre. Og de gråbyene gi jo ikke all verden med motstand, så det er jo ikke så imponerende med mye poeng når man ikke har gjort stort annet enn å adle grått og sette på KA. Men ser jo at det gir resultater da.
  3. topp 10 spillere

    1. – Coller Gråbyhorenes sønner returnerer på nok en verden! Bra jobbet, dere har nok en gang erklært hat og krig mot gråbyene, og twstats sier at dere kommer ganske seirende ut derfra. Vi ber for alle de forlatte kvinner og barn i disse stakkars barbarbyene. PP og gråbyer all the way to the...
  4. topp 10 spillere

    Hyggelig lesestoff, og godt å høre at vi motiverer da er jo halve jobben vår gjort :) Når det gjelder dualer tror jeg du har bommet litt, Mathias spiller på etri og ikke hos oss. Kanskje Herman du tenker på?
  5. Ryktebørsen

    What?
  6. Ryktebørsen

    Han lager litt drama, og legger ut et rykte på ryktebørsen, ja nettopp på ryktebørsen ikke faktabørsen, men med den voldsomme reaksjon som kommer på det rykte så kan man jo lure på om noen føler seg truffet og om det kanskje var fakta allikevel... :)
  7. Ryktebørsen

    Han er patetisk for å legge ut et rykte på ryktebørsen??? Really?
  8. Faktabørsen

    Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere dette, men klarer ikke å la være. Sorry Tore, skjønner du helst vil ta diskusjonen privat, men etter alle sprell du har funnet på så må du nok tåle at folk stiller spørsmålstegn ved om du er skikket til jobben. Og dette er forumet for v38, hvor du faktisk...
  9. Faktabørsen

    Fakta er at om du hater det så er det nok best du lar det være.
  10. Ryktebørsen

    Først så konkluderer en NATO-spiller med at vi på a new world og en stammefrende også har drevet med ulovligheter, når så dette blir tilbakevist, velger samme NATO-spiller å hverken beklage beskyldningen (hadde dog ikke forventet det kilden tatt i betraktning) eller på noen som helst annen måte...
  11. Faktabørsen

    Verden 35 er en pågående verden, altså nåtid. Når ble verden 13 avsluttet?
  12. Faktabørsen

    Der var det mye gammelt oppgulp. Er trist at du bærer nag for noe som skjedde på v13.. Spiller selv med Pål på v35 og har ingen problemer med å sammarbeide med ham. Nå vet ikke jeg hva som var problemet mellom dere og ærlig talt så bryr jeg meg ikke heller, det er lenge siden og et sammarbeide...
  13. Faktabørsen

    Å bytte stamme er ikke et regelbrudd, det er derimot et regelbrudd å logge på noen andres konto i tillegg til sin egen. I tillegg er det selvfølgelig et tillitsbrudd for parten som har fått kontoen sin misbrukt.
  14. Spørsmålsrunder

    Definerer ikke en juksemaker som en stor spiller, så nei. Vil en stor konto snart gå grå?
  15. Topp 10 stammer

    Finner det ganske underholdende at du sier vi har tydd til Tribalhugz....
  16. Ryktebørsen

    Ryktes om et virus som får adelsmenn til å falle som fluer idag...
  17. Ryktetråden

    Nå er det kanskje du som uttaler deg uten å vite alt. Vi sitter på Her er det kanskje du som uttaler deg om noe du ikke har greie på, du er såvidt jeg vet ikke en del av ledelsen? Sau1 vet hvorfor Simen forlot stammen, og om du tror at hele alliansen er mot ham så tar du feil, han har fått...
  18. Faktabørsen

    Ikke lett å vite at det er kv på kontoen når han/hun svarer på pm og ikke gir beskjed om at det er kv. Bare gir beskjed om at byene gies bort gratis. Full sympati med Benis her, og lurer på hva kv har tenkt med og undrer litt på hva ledelsen i Svele har gjort her.
  19. Faktabørsen

    Du roter fælt John. 1. Vi hadde aldri noen allianse med inX. 2. Siden vi aldri hadde noen allianse med inX så har vi heller ikke brutt den. 3. Vi ble forespurt av Håkon om ally og ikke motsatt. 4. Her skjønner jeg ikke noenting, vi tvang dere til å bryte den (hva er den?) 5. Her tror jeg du har...
  20. Faktabørsen

    Dette stemmer delvis, men er ikke helt sant. Ja jeg sendte meldingen, ja jeg var skikkelig irritert pga det med deffet, men det med John var det du som forlangte at skulle være med. Men siden jeg sendte meldingen så er det vel uansett mitt ansvar.
Topp