Søkeresultater

  1. Ryktebørs

    hvorfor nevnte du bare oss spesifikt da?
  2. Ryktebørs

    Nå gir du null mening. du går ut og PÅSTÅR at vi har snakket oss selv opp på nivået som andre her. Det klarer jeg ikke å forstå.
  3. Ryktebørs

    jeg sliter med å finne hvor jeg noen sinne har sagt at jeg har vært en god spiller, jeg ser det heller ikke på symphonize sin forumkonto? skulle gjerne ha visst hvor du har sett det. og hvorfor skulle jeg ikke tørre å åpne forum? kunne da ikke brydd meg mindre om vi taper den krigen her hardt...
  4. Ryktebørs

    Vi har da hatt front mot Myth lenge så den der kan du dra lenger ut på landet med. Jeg forstår meg ikke på hvorfor du oppfører deg sånn mot oss sånn helt uten videre. Hva er det vi har gjort mot deg? eller er det bare en "stor gutt" følelse å tråkke på hendene til andre folk helt uten grunn...
  5. Ryktebørs

    takker for det. er vel egentlig vår første "satsing" på en verden. jeg har småspilt på andre verdener før, men ikke i nærheten av det jeg/vi er på nå. Og når du aldri har hatt mer enn 120 incs før så kjenner du det blir litt verre når du plutselig har 1400, men men er jo en erfaring da. Har lært...
  6. Ryktebørs

    nei det har nok vært 2 stk på denne siden den har hatt 11k poeng gitt.
  7. Ryktebørs

    går litt fort i svingene når en sitter med skole og den andre er på jobb noen ganger ja :/ spesielt med såpass mye incs.
  8. Ryktebørsen

    var nå heller motivasjonen som ikke var der lenger, gadd jo ikke dodge angrep som kom midt på dagen engang.
  9. V17 milepæler

    første til 10k angriper er da oss :)
  10. Faktabørs

    er ikke spesielt vanskelig å være bedre på aksjoner når du har noen som kan fortelle deg hvert eneste trekk den andre stammen gjør da :)
  11. Faktabørsen

    jeg sa aldri at det gjorde det :)
  12. Faktabørsen

    fakta er at den første gullmedaljen på verdenen er på plass!
  13. Ryktebørsen

    Dette kan nå bekreftes!
  14. Ryktebørsen

    avkreftes :p
  15. Faktabørs

    PolarBear og det er dermed oss han mener :c
  16. Spørsmålsrunde

    hva er det du tror underdog betyr?
  17. Topp 20 spillere

    nja... det er mye mer stabilt internt her nå, vi hadde noe ledelses kluss da situasjonen mellom -T-H- og MyTh oppsto. Ikke at det endrer at den avgjørelsen ble tatt.
  18. TW Champions-v14-runde 1

    jøss, det var en liten overraskelse å se kontoen jeg spiller på her siden den er så ny O.o
Topp