Søkeresultater

  1. Besvart Arkiverte "dagens" presentasjoner

    Hei, Jeg lurer på om det er noen måte å finne "dagens" (DR, DP, DA, DF, DS) presentasjonene arkivert noe sted? Jeg sjekket HoF, men det ga meg bare for den siste dagen. Jeg er ute etter alle "dagens" presentasjonene helt siden de kom. Dette må da være arkivert et eller annet sted, med tanke...
  2. Topp 25 spillere

    Siden den andre tråden var helt håpløs, lager vi heller bare en ny en :D Fleste nicks her er ukjente for meg. Sikkert noen startup kontoer som daffer av etterhvert. Blir spennende å se hvem som blir og hvem som forsvinner! 1 TreaSure Hunterzz KZFS 370 1 370 Speed gutta. Jørn, Magnus...
  3. The Power of Propaganda

    God dag godt folk! Power kan bli oversatt til kraft. Dette betyr at Power er en kraftig stamme. Alle kraftige stammer trenger propaganda, derfor skriver jeg noen ord nå! Jeg vet at da Deceit skulle bytte navn, kom Omnipotence opp som et alternativ. Omnipotence er muligheten til å gjøre...
  4. Seventh Day Slumber - Ric

    God dag! Da var tiden kommet for et intervju med Seventh Day Slumber! Han har gått under en del nicks, derav Seventh Day Slumber, Golden Resurrection og Richardoz. Spilleren har spilt en del solo, men det stopper han ikke fra å presentere enormt! I dette øyeblikk ligger han på 5. plass med...
  5. Finnes allerede FA - forbedring?

    Hei, Da jeg satt og gjorde min regelmessige farming nå nettopp, slo det en tanke ned i hodet mitt. Jeg synes det er utrolig kjedelig og tidskrevende å sende ut speidere til farming. Ikke minst mye trykking. Dette synes jeg etterhvert blir ganske slitsomt og plagsomt å måtte gjøre, så derfor...
Topp