Søkeresultater

  1. Faktabørs

    Fakta: Jeg krasja meg motorsyklen på torsdag og har spist smartestillans i snart 5 dager. Så hp8 er ute for meg.
  2. Faktabørs

    Det som er bra er å snipe tog fra mobilen :D.
  3. Verden zzzzzzzeksten

    Må desverre si at du her 110% rett
  4. Kommentarer/spørsmål til runde 8

    En sa det var magnar til meg XD
  5. Kommentarer/spørsmål til runde 8

    Jeg kan si at jeg og playday hadde tenkt å sammerbeide, så ble vi uenlige. og etter det ble det stille i sund og på lørdag morgen angrep han med The Dig Bick og Linn Jørum Sulland. Som er magnar og teame hans(Linn Jørum Sulland er magnar).
  6. Kommentarer/spørsmål til runde 8

    Bank?, Vi ligger likt i krigen og de er 3 vs 1
  7. Kommentarer/spørsmål til runde 8

    Nei, gald den slutter snart ;)
  8. Ryktebørs

    Martin her :D.
  9. Ryktebørs

    Du Må bli syk hele neste uke :D.
  10. Ryktebørs

    Ryktes at The Dig Bick, Linn Jørum Sulland og playday angrep meg i dag :D. Takket være Miss Klarte vi oss :D, lurer på om noen sa til en av de at jeg skulle vekk på lørdag XD.
  11. Kommentarer/spørsmål til runde 8

    Ikke hans skyld at han er bedre enn deg ;)
  12. Faktabørs

    Du kan ikke bare si at noe er juks for de er bedre enn andre til det. jeg kjenner Wrathful Rainbowfish og JV, de er Gode spillere, jeg vil se Hondfastig bevis på at de to har juksa :D. Og vis du sier de har juksa så forklar meg da?, ligge på 40-60 så komme som en kule opp til top 5-2.
  13. Faktabørs

    Fakta: Lurer på om jeeeeeeright er politiker, for han svare ikke på det jeg spurte han om? jeg VIL forsatt se dine bevis på at JV har juksa ;)
  14. Faktabørs

    Jeg vet svaret :D, De tør ikke å si vi har rett :D(star)
  15. Faktabørs

    Slutt å tru du skal ha alt rett hele tiden, alle her kan vel se at du tokk feil Og hva mener du med juksa?, Vis han har juksa kan like gjerne jeg og Wrathful Rainbowfish juksa. Jeg vil gjerne se dine bevis på at JV har juksa.
  16. Faktabørs

    Her sier du at, at det er de på hp8 som sammerbeider som ødelegger, men her: Dette er som å få folk til å sammerbeide for å ta jv, med å bidre med nukes i kaoset! Du har rett å, men du sier takket være "dere" som ødelegger for alle oss andre. Så er det din skyld å ikke bare de på hp8 som har...
  17. Faktabørs

    Bli ferdig med dette tulle nå :D. Fakta: 2 Vs 1 er feig. Ferdig med denne saken ;)
  18. Topp 20 spillere

    Nicehunter :D, Kan du vær så snill lage en ny liste :*
  19. Faktabørs

    Hmm Ipad mens du kjører lastebil ;), det må jeg huske :D. er ikke noe relger mot det :D :D :D
  20. Faktabørs

    Bare hyggelig :-D og et tips off tropper funker dårlig til å ta ut am tog ;)
Topp