Søkeresultater

  1. Ryktebørs

    Ryktes at Niko er min slave:hmm:
  2. Wild

    kanskje jeg klarer å være med å vinne :eek:
  3. Lavmål?

    jeg har liten tiltro at Ruben ville synket så lavt som å spionere på andre. Dette er utvilsomt bare oppsinn som blir brukt mot whysose for å gi dem et dårlig rykte på serveren. selvfølgelig skal man legge skylden på en en av de andre stammene som kan utgjøre en trussel, whysose er jo en gjeng...
  4. Ryktebørs

    ryktes at jeg er tilbake igjen for å kosespille :awesome:
  5. Faktabørs

    Keep doing that(støttes), Er trist å se forumet så dødt :(
  6. Faktabørs

    Fakta er at v15 forum er veldig dødt.
  7. Ryktebørs

    Ryktes Ny OD konge :hmm:
  8. Faktabørs

    Fakta er at alle på vestfronten er på kne foran autoriteten :party: Fakta er også at opprør vil slås ned på hardt, raskt og effektivt.(yes)
  9. Ryktebørs

    (wasntme) byer som innadles gir faktisk mer motstand en visse blood spillere(wasntme)
  10. Ryktebørs

    ryktes stor fortvilelse i vest nå :awesome: men hva annet burde forventes når RV er på krigsstien?
  11. Faktabørs

    Fakta er at det kommer til å bli en hard tid for jomoru, burn some cash on that wall (støttes)
  12. Ryktebørs

    Ryktes panikk i blood sin vestfront :awesome:
  13. Intervju forslag

    intervju med bohic eller jeeeeright ville vært artig å lese :awesome:
  14. Faktabørs

    fakta er at jeg er her :awesome:
  15. 4. søndag i advent

    vi har 5 forskjellige. Dagens raner, forsvarer, angriper, stormakt og plyndrer.
  16. Julelotteri

    12. Premiumpoeng
  17. TW Champion Runde 1 (Tw.no beste spiller)

    1 Vigdis VS Torquemada Jevn Kamp men Tom ville tatt denne til slutt tenker jeg. 2 redcsa VS Solaas Mer erfaring fra og spille med solaas en redcsa så her går stemmen min til solaas, utrolig god og dreven spiller. 3 Ruab VS Vifle 1V1 tar vifle denne uten noe problemer, her kan desverre ikke...
  18. Nok en supertabbe av innogames!

    ser ikke problemet her folkens, Innogames driter regelrett i vår spillerglede, de vil ha penger. enkelt sagt, de driter i oss (støttes) så lenge noen er villige til å tømme lommeboka er målet oppnåd. Vi kan like godt slutte alle som en så kan alle rikinge som pp horer på hver verden stå igjen...
  19. Faktabørsen

    Bekfreftes. (støttes) Fakta er at denne eventen er utgitt kun av det faktum at IG vil at folk skal pp hore seg mer til toppen. de var tydeligvis skuffet over pp horene så langt og ville ha mer.
  20. Spørsmålsrunde

    nei:hmm: har dere?
Topp