Søkeresultater

  1. kotto

    Manglende quest?

    ok, fikk den nå :)
  2. kotto

    Faktabørs

    Fakta er at jeg har farmet 5k selv med en liten late start :D
  3. kotto

    Manglende quest?

    Det er akkurat det jeg har også... Får vente og se om Dakapo vet noe om dette...
  4. kotto

    Manglende quest?

    Jeg hadde tenkt meg å følge denne flotte guiden her (http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?15606-En-over-middels-startup-guide), bare for å prøve å få en ganske grei startup. Men nå har jeg kommet til den delen der jeg skulle hatt sverdmann questen. Er denne fjernet?
  5. kotto

    Spørsmål/kommentarer til runde 10

    Vil nye medlemmer automatisk balanseres inn i stammene. Sånn hvis en rekke nye spillere begynner etter en mnd, vi de da bli plassert i stammen med færrest medlemmer, eller vil de fortsatt fordeles jevnt?
  6. kotto

    Hvor mye pp har du ikke brukt?

    Telles pp du har tjent?
  7. kotto

    Takk for meg!

    TW-pause!!!! Bruker alltid mine pauser på TW... Vel, kjøpte civ 5 for ca 2 uker siden, da det var på steamsale. Har ikke satt meg helt fullstendig inn i det enda, men det virker kult :D
  8. kotto

    Ryktebørsen

    Ryktes at mange har truet med å slutte pga vintereventet, men veldig få har gjort det...
  9. kotto

    Spørsmålsrunde

    Jeg syns den har utviklet seg ganske raskt... Mye på grunn av vintereventet! Hvilken spiller på v17 er den beste solospilleren (skills)?
  10. kotto

    Ryktebørsen

    Ryktes at v17 reparerer seg selv sakte men sikkert, men at skaden alltid vil merkes.
  11. kotto

    Spørsmålsrunde

    Ja, jeg tror også mange allerede har forlatt verdenen. Hvis det startes en tosidig krig, hvilke stammer tror du ville vært på hver side (altså mer en bare en stamme på hver side)?
  12. kotto

    Skrytetråden

    Skryt til dakapo for å jobbe hardt for å begrense premiumfordelene på mange verdner!
  13. kotto

    Ryktebørsen

    Ryktes at IG har begrenset overflod bonusen til 1 pr dag
  14. kotto

    Spørsmålsrunde

    Ikke noe nytt spørsmål fra Johnny så da kommer jeg med et :D Hvorfor adlet RL en by fra Savant?
  15. kotto

    Nok en supertabbe av innogames!

    Men nå tror jeg kanskje at det er på tide at vi gir IG en ny sjanse. Som Dakapo sa jobber de nå på spreng for å få fikset dette på best mulig måte. Så håper vi at de har lært av sine feil, og at det blir en god jul allikevel.
  16. kotto

    Nok en supertabbe av innogames!

    Det vi gjør da, er at vi lager et gigantisk stammenetverk med folk som tar avstand fra vintereventet. Dette gigantiske netverket targeter folk som tok i bruk pp under vintereventet. Hadde det ikke vært kult. Alle tribalwars-spillerne går sammen mot pp-horene. Et stammenetverk med 10 stammer med...
  17. kotto

    Ryktebørsen

    Ryktes at forumaktiviteten økte da vintereventen startet
  18. kotto

    Besvart Hp10

    (støttes) Enig med happybucket her. V17 er ødelagt for spillere uten pp, og for oss som ønsker fair play kunne dette vært julas nye høydepunkt
  19. kotto

    Faktabørsen

    Fakta er at denne verdenen nå offisielt er ødelagt...
  20. kotto

    Videresendt, Inno Maxgrense på enkelte pp-funksjoner

    *Host *Host 2pac... (støttes) Jeg tror at vintereventen er det værste. WySoSe er best ja, men denne greia sørger for at du må punge ut bare for å ha en sjanse til å følge med. Jeg tviler på at noen har noen stor sjanse til å følge med... V17 er blitt en pp-verden...
Topp