Søkeresultater

  1. The Governator

    Tribaldefence - forsvarsoversikt

    Meget imponerende!!!
  2. The Governator

    Kanskje på tide å ta seg selv i nakken?

    Skal innrømme at det begynner å klø litt i fingrene nå som høsten er over oss, Mr. ;) Men har ingen problemer med å innrømme at jeg mest sannsynlig er "Over the top". Den genuine motivasjonen vil nok ganske raskt begrense klikketiden, så rim-spøkelset er stort :D
  3. The Governator

    Kanskje på tide å ta seg selv i nakken?

    Jøss, jeg skjønner du fortsatt bærer nag over at du ble rimmet av Daddy;)
  4. The Governator

    TW - CHAMP - SINGLES

    Hvem sitter på the return of tk?
  5. The Governator

    Spørsmålsrunder

    :oops::D
  6. The Governator

    Faktabørsen

    Hva kan jeg være sikker på? Poenget var jo at jeg registrerer nok en server med OP forsvarsinnstillinger. Om det er standard eller ikke, er vel ikke relevant? Du skriver jo selv i denne posten at det er du som har satt opp forslaget, avveket fra standardinnstillingene, og at IG godkjente. Da...
  7. The Governator

    Faktabørsen

    Ja, det er jeg sikker på. 200 ms gap i kombinasjon med aktivert vakttårn er overveldende forsvarsvennlig.
  8. The Governator

    Faktabørsen

    Jeg registrerer nok en overveldende forsvarsvennlig verden... Ønsker startende lykke til.
  9. The Governator

    Faktabørs

    Agreed! Var egentlig kun ment som en godhjertet spøk. God jul, Niko! Snakkes på nyåret :D
  10. The Governator

    Faktabørs

    Jeg synes ikke du kommer med noen argumenter det er verdt å svare på. Etter min mening kommer du med påstander for å forsøke å finne eksterne faktorer du kan skylde på for tapet, og sette deg selv i et bedre lys enn det prestasjonen din skulle tilsi. Uttalelser som "vi ble tvunget inn i...
  11. The Governator

    Intervju

    Dritbra jobbet! Spennende lektyre fra mange nye fjes!
  12. The Governator

    Faktabørs

    Nå er det vel strengt tatt du som kommer med ad hominem argumenter mot Jørn. Men jeg regner med at han vil svare på det selv:p NB: Jeg ser en lei tendens på forum generelt at med en gang noen legger inn noen argumenter blir de beskyldt for personangrep. Om du mener jeg har brutt mot noen regler...
  13. The Governator

    Faktabørs

    Det var ikke Jørn som tok avgjørelsene på kontoen. De tok vi i felleskap og vi diskuterte de med hele stammen. Så den hetsen av Jørn synes jeg er meget uberettiget. Og grunnen til at JDI ikke ble nedadlet var rett og slett fordi motstanden var såpas god at det var vesentlig mer lønnsomt å gå på...
  14. The Governator

    Faktabørs

    Niko taler i tunger igjen. Got to love it <3 <3 Gått bak ryggen deres? Hva i all verden er det du prater om nå Niko? :D Jeg går ut fra at dere klarer å sette sammen deres egen stamme på en måte som er krigsdyktig i spillet. Eller hva mener du? At Deff skulle få automatisk innpass i WySoSe? Og...
  15. The Governator

    Faktabørs

    Eid :p Dere startet jo tidlig i en allianse for å knuse WySoSe. Det vet vi jo nå ikke så bra. BOL med tilhørende stammer klappet jo sammen på et døgn under en eneste aksjon på innstillinger som skulle tilsi at dere med enkelhet kunne forsvart dere i "evig" tid. Vi fikk f.eks vesentlig mer...
  16. The Governator

    Topp 10 spillere

    Dæven Niko! Dette var sykt imponerende arbeid :eek:
  17. The Governator

    Tilbakemeldinger runde 21

    Bra: 1. Stammebegrensningen, men veldig enig med Niko at stammene gjerne kan låses. Siste runden vi hadde med det, var HP15. 2. Tidsbegrensning 3. Endelig er HP runder igang igjen <3 Negativt (Selvsagt veldig subjektivt) 1. For lav speed, om det er et ønske om å holde angrepstiden lav, bump...
  18. The Governator

    Ryktebørsen

    Jeg tror nok ganske sikkert du overvurderer en del kontoer på .no, Kristian. Det var heller ikke mange "erfarne" kontoer i Hamsun eller Daddy. Det var slett ikke snakk om noen elitestamme. Det ville vært ganske enkelt å etablere et diplomatisk motpress, så der mener jeg du tar direkte feil...
  19. The Governator

    Ryktebørsen

    Ye, du fightet bra! Vil også trekke frem Sickofarmer og Chezlu som begge har deffet meget bra og har vært superseige.
  20. The Governator

    Ryktebørsen

    Godt innlegg, Huldra! Jeg tror faktisk at vi er enige i veldig mye, og jeg ser poengene dine ;) Allikevel et par kommentarer. Jeg har aldri hevdet at jeg har riktig og andre tar feil, men jeg har spilt så mange runder av dette spillet at jeg vet at det alltid blir hylekor uansett hvordan det...
Topp