Søkeresultater

  1. Spørsmålsrunde

    radisson, her ligger vi veldig mye i pluss på pp siden:D Kan det bli en god krig på V34?
  2. Faktabørsen

    Vi har nok lest linjene litt forskjellig.
  3. Faktabørsen

    Ikke vet jeg, synes bare det var fryktelig dårlig grunn. Men heldigvis er radisson i trygge hender, Razor støtter værtfall med en spydmann hver 48 timer:-)
  4. Faktabørsen

    Lojal er jeg alltid, tror mange kan skrive under der. Her var det snakk om at jeg bare hadde donert 499 poeng til stamme nivå. Donau hadde donert hele 0 poeng. Har gladelig gått ned i understammen før, men her var det bare Konrax sine personlige grunner som gjorde at jeg ble valgt, det finner...
  5. Faktabørsen

    Lucky me som får nok et besøk av Razor spydmann. Flott å se en mann av systemet utnytte det helt og holdent. Tommel opp for Razor, en som gir respekt til de som jobber for tw+++*
  6. Faktabørsen

    Klarer ikke å se det helt på din måte Lord Toby. Her utnyttes en svakhet i systemet av en mann som er i systemet. Ser bare på dette som lavmål og er glad jeg ikke er en del av det.
  7. Ryktebørsen

    Ryktes at MK har våknet til live.
  8. Ryktebørsen

    Ryktes at det blir slakt i kveld:-/
  9. Finale i TW-champ v23

    Kamikaze vs Hønsebataljonen To meget gode kontoer og begge har gjort seg fortjent til finalen.
  10. Omkamp semifinale

    Kamikaze vs varianor08
  11. Semifinale i TW-champ

    Kamikaze vs varianor08 Radisson vs Hønsebataljonen
  12. Omkamp 2 kvartfinale

    Destructere vs Kamikaze
  13. Omkamp kvartfinale

    Destructere vs Kamikaze
  14. TW-champion diskusjontråd

    Odd traff spikeren. Det er måten vi formidler meninger på som er feil på forum. Kall gjerne en spade for en spade men vær sikker på at det er en spade du kaller spade:-) tog du ann;-) Hovmod er bra, men det er ikke alle som sitter med samme redskap. Det var ikke meningen å heve radisson...
  15. TW-champion diskusjontråd

    Det har lite med plasseringen i denne tråden, det har med hva som skrives. Veldig kjekt at radisson kontoen går videre:-) har vært heldig med trekningen da;-)
  16. TW-champion diskusjontråd

    Må fortsette som idiot her. Vil først takke for gode ord, det er sjelden kost her på forum. Er det slik at man må være aktiv 24/7, kunne snipe alle tog, sende 10ms tog og ha 5 dualer for å ha god nok konto til NO? Forstår veldig godt at det minker på spillere(idioter) på denne serveren...
  17. TW-champion diskusjontråd

    Ser det er mange som ikke synes innsattsen min er god. Hadde en periode bare frontbyer, ingen safe cluster å sende fra som mange har. Jeg ble også bombet helt ned uten store mengder deff fra stammen, en slik runde juling tar det tid å komme seg oppå igjen. Nå er det mye deff fra stammen hos...
  18. Topp 10 spillere

    Fantastiske lister som blir lagt ut:-) Helt utrolig hva folk husker/finner ut, glemmer desverre fort en verden. Burde ha mer enn nok erfaring og opplevelser til å lage en liste, men med min hukommelse og at jeg kun spiller via mobilen blir det for mye jobb. Takker for gode ord:-)
  19. Odd oppsumerer v20, fra hans ståsted selvsagt!

    Var taktisk spill. Eneste mulighet vi i TMCC hadde mot BAM var å få dere til å gå på en konto;-)
  20. Odd oppsumerer v20, fra hans ståsted selvsagt!

    Utrolig hvor mye som er tatt med her, husken er på topp
Topp