Søkeresultater

  1. krigsstats v18

    (star)(star)(star)(star)(star) krigsstats v18 (star)(star)(star)(star)(star) jaja. vi alle vet hvem som er i krig på vår fine verden. og får å prøve å vekke folk har jeg tatt emg tid til å vise dere de fine statsene stammene har på v18! så la oss starte med ODA/OIM vs NICE Side 1...
  2. nice henger ikke sammen lenger.

    vel. i laang tid har jeg bare sett på at nice skryter over at oda/odd er så dårlige. og vi forsvarer oss ganske fint. frontene bygges opp uten at oda gjør så utrolig mye med det. nice mister masse byer nå. og alt er som normalt:cool: nice skryter forsatt over seg selv og at alle andre stammer...
  3. twclip

    Enda ett nytt og veldig fint script. - nå kan man se hva stammen din har adlet de siste 24 timene. Prøvde å oversette scriptet til Norsk, men gjorde noe feil så scriptet viste noe annet :o så det er kun på engelsk(giggle) Har tatt en snik test av scriptet her på no.com, og jeg må si det...
  4. Besvart dagens medaljer

    hvorfor kommer ikke dagens medaljer opp lenger ?
  5. topp 3 spillere

    1 redcsa en spiller som har vokst fort. etter mine meninger kan han komme et stykke på v19. men det får tiden vise 2 TreaSure Hunterzz vel, ikke så veldig mye å si her. en konto med store spillere og kan gjøre mye for seg selv. 3 bothvidt en som kommer til å fly opp og ned fra topp 10...
  6. snipe script

    SNIPE SCRIPT hva gjør det? finner nerme byer som du kan sende støtte fra. sier også akuratt da du skal sende støtten fra byen. scripte javascript:$.getScript('http://team.tribalwars.co.uk/scripts/snipe.js');void 0; hvordan bruke det ? du går inn på byen som har adels mot seg. trykk...
Topp