Søkeresultater

  1. Skikkelig gåte :D

    Har en skikkelig gåte for dere (A) Hva er Elite * Elite ( Elite *ganger* Elite)? -Wemonster
  2. Oppdater meg :)

    Heisann folkens, lenge siden sist... Jeg har ikke fulgt med, og siden jeg er lat så orker jeg ikke lese alle de 1000 postene som er postet siden jeg forlot verden2. Kan noen med litt tyngde fortelle meg? -Wemonster Ex-Leder Domini
  3. Rød eller blå?

    Etter en god stund med verden 2 , har det nesten sakt utviklet seg to sider av verdenen. Dette er ifærd med å falle bort , med tanke på "Den nye verdenskrigen". La oss si at det er en Rød side, og en blå side. Det er Elite i blått. Rød er "De andre" Enten er man rød eller blå, i få...
  4. RoEm går til krig mot Outlaw

    RoEm Tvinges til å gå til krig mot stammen Outlaw hvor de stadig truer våre medlemmer med krig. De presser oss til å restarte, og vi akter ikke å gjøre det. Sammen skal vi slå dem, vi dør med flagget til tops, og alle skal yte maksimalt. Outlaw har noen av de beste spillerene TW har sett...
  5. Hva er dine forventninger til v4?

    Hva er dine forventinger til V4 og hva tenker du rundt dette?
  6. Finger frenzy

    http://www.unoriginal.co.uk/finger-frenzy.html skriv det engelske alfabetet så fort du kan. -Wemonster Skriv din rekord :)
  7. Når starter Verden 4?

    Det finnes sikkert en post ett eller annet sted som forklarer dette, men jeg fant den ikke. Jeg vet det er flere som lurer på når v4 starter, så jeg lurte på om noen kunne gi meg/oss et svar på det. -Wemonster
  8. 10 Beste Stammer Gjennom Tidene

    Det har vært mange store og sterke stammer opp igjennom V2`s historie. Hvem mener dere er de største, og hvorfor? --------------------------------------------------
  9. Manchester United - Barcelona

    Så hvem vinner kampen? Det blir en stor kamp dette her, må si jeg er redd , men holder da med Manchester United :)
  10. Kan du teksten?

    Idèen: Jeg starter å skrive en setning av en sang, helst litt kjent, så skal neste mann fortsette sangen eventuelt sette inn manglende ord. Enkelt :) Sang: Alle ______ Små de er , Kommer nå ______ . ____________________________.
  11. Navnet baklengs?

    Hva er navnet deres baklengs? Wemonster Retsnomew hmmm...kult :)
  12. v4 stammer

    Noen som har tenkt på noen stammer i Verden 4, eventuelt nye sammensveisinger sett ut ifra verden 1,2 og 3? Er litt intresert i å begynne i v4 for real, sikkert flere som lurer på dette nå som det kommer opp. Noen?
  13. Erobrings forslag

    Har et lite forslag her da. Kan prøve å forklare det : Når man adler en by må man senke lojaliteten. Troppene som tilhører byen dør. Men hva om vi for til et lite forslag her : Dersom lojaliteten senkes ned til -15 eller -20 ellerno, da overtar personen som adlet byen troppene i byen fordi...
  14. Wemonster slutter

    Jepp, som tittelen sier så slutter jeg TribalWars for gått... Jeg er kjent for å gjøre alt for stammen, også offre meg selv, og nå som stammen går bort, gir jeg meg for godt. En lang historie av stammen orker jeg ikke å gi , tar en ex-con. Et kort adjø, så for jeg muligens gi ut litt mere...
  15. Torquemada går av

    7/5-2009, Wemonster og Torquemada snakker sammen på skype. Vi fører en helt vanlig samtale, hvor temaet er om en person for adgang til stammen eller ei. Sakte med sikkert sklir diskusjonen over til å handle om hvordan vi styrer stammen. Jeg spør om det er noe jeg gjør galt, og Torquemada...
  16. OTK forandring?

    Jo altså, den siste uka før jeg kom til OTK for å fikse noen "Små ting" ser statestikken mot Birki slik ut: Side 1: Tribes: OTK Players: Side 2: Tribes: BIRKI Players: Timeframe: 26/04/2009 00:00:01til03/05/2009 00:00:00 Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 2 Side...
  17. Top ledere - stammer

    Vi kan vel prøve å dra frem de som er å dra frem av ledere, de som har markert seg og som har gjort en innsats. Jeg vil gjerne ta fram Glitter, som igjenn har fått en stor stamme, og samlet de beste spillerne i ett. Vil også ta fram Jazcan han er jo ikke leder, men han er en fyr som virkelig...
  18. Ex-Con

    F***...Dette er en stor mann, som helt klart har tatt med seg LAW til høyder som de fleste på serveren kunne glemme, eller skal jeg si ; drømme om. Hva mener dere?
  19. Kart over 8 største stammer

    Elite - grønn Arica - rød Law - turkis [as] - lilla Oim - orange Domini - blå Disa E - hvit -rome- - sort
  20. Core!

    Core! Core har vært med å prege verden 1, det er den stammen som sannsynligvis har preget verden 1 mest. Jeg har så masse å skrive om Core, men jeg vil vite hva dere mener? Core!
Topp