Søkeresultater

  1. mrzhalt

    Ironman Challenge

    Ironman Challenge! 1. Ikke bruk Premium funksjoner. abonnementer er ok. - PK, KA, 20%+ tømmer, leire, jern er ok. - Halvering, redusert bygge kostnad, osv er ikke greit. - Bruk bare gratis funksjoner innenfor events. - Ikke kjøp ressurser på marked for Premium poeng. 2. Prøve å gå for rundt...
  2. mrzhalt

    -ST- vs INX/CUP

    Knus koppene Det var en gang en Smygende pappeske som brøt alle regler for skikk og bruk da han angrep en stakkars liten teletubbie og i tillegg tok seg tilrette og adlet i -ST- sitt cluster, dette ble slett ikke godt mottatt av de rare ting. Høvdingen Don Jon befant seg østen for sol og...
  3. mrzhalt

    Hvordan knekke Chaosisalex og berm på sikt.

    Hvordan skal man klare å ta Chaosisalex? Det er et spørsmål mange lurer på. Hvordan tar man egentlig en bruker med to personligheter? Jeg fikk i oppdrag av Jostein å finne ut de største svakhetene de har. Da jeg ikke har utdannelse innenfor verken strategi eller informatikk, valgte han...
  4. mrzhalt

    -ST- vs inX

    Don Jon iN extremis Jeg vil informere dere, om at vi er offisielt i krig. Dere har slengt ut trusler, ultimatum og alt imellom. Men dere må faktisk leve opp til det. Det har gått 8 dager nå siden jakten på Jimmy startet, Og vi venter fortsatt på dere. Så da velger vi å ta ansvar på deres...
  5. mrzhalt

    Kjente fjes

    Er det noen kjente fjes fra tidligere som spiller her da? Deilig å være tilbake til tw :D
  6. mrzhalt

    verden 24 top 10 *ehm* brukere...

    https://gyazo.com/0ca2b05571a34927cf23f7350d212e7f
  7. mrzhalt

    Konto Admin byggningkø

    Bare et forslag til å velge om byggningskøen ved bruk av KA til 1-5. Litt irriterende at det "fryser" opp masse ressurser med 5 ting i kø. Som kunne bli brukt til f.eks gullmynter. Det gjelder spesielt når byene begynner å bli ferdig utbygget.
  8. mrzhalt

    yuck

    http://noc1.tribalwars.no.com/public_report/535b0f5ebdee873c5cf18aab67de6ed3 Syns det er kjedelig at jeg ikke kan adle den fordi han restartet før jeg fikk den. >_> *happy times*
  9. mrzhalt

    Klaging på høyt nivå?

    Til alle haters & rage kids som spiller LoL, Hadde alle spiller byer, barbar byer & bonusbyer vært fordelt likt og alle spillere var like gode tror jeg vi hadde fått en rettferdig verden, det kommer aldri til å skje, men vi kan jo syte for det på forumet som om det løser problemet...
  10. mrzhalt

    Besvart Varehus Admin?

    "Nytt: Varehusadmin Vi har lagt til en ekstra funksjon til kontoadmin, nemlig varehusadmin. Når varehuset ditt begynner og fylles opp, kan ledige handelsmenn nå automatisk transportere ressurser rundt til andre byer som trenger det mer. Alle byer som begynner å få lite ressurser kommer til å...
  11. mrzhalt

    Katapulter

    Da er det bare å lage masse katapulter for å rive ned Magna carta folkens!
  12. mrzhalt

    Besvart Kirke

    Stemmer det at landsbyer innenfor kirke radius har 100% angrepstyrke utenfor kirke radiusen så lenge byen jeg sender fra er inne i kirke radiusen?
  13. mrzhalt

    Krigen ferdig?

    Snop lion lagde Raggea å drev med masse-rekkrutering uten å sende brev. Jeg har fått mange spørsmål om hvorfor jeg joinet Raggea av flere spillere så der har dere svaret. Jeg tok over som leder i Raggea da jeg liker å ha kontroll å gi ut kommandoer på sparket uten å snakke med 5 stk om en sak da...
  14. mrzhalt

    Lavmål?

    Da hadde vi en i stammen som heter L o b o som satt opp Oliver Queen x 3 som kontovakt, en konto på 26 poeng. Oliver Queen er jo et kjent nick Niko spiller under. Å Niko spiller vel i Wysos. Da det blir opprettet multi-account for å spionere syns jeg jaggu det er lavmål samtidig som det er...
  15. mrzhalt

    Duplikat Skjul byer som har angrep på seg - Farme assistent

    Hadde vært greit om man kunne trykke på en "check" box som hadde skjult alle barbar byene i farme assistenten som allerede har angrep på seg.
  16. mrzhalt

    Duplikat FA filter

    Er det mulighet for å høre om det er mulighet for og få filter på FA som ikke forandrer seg ? - Du farmer og skal bytte by så reseter innstillingene i FA seg. Du skal søke etter nærmeste by så går du til oversikt for og finne en annen by å farme med så klikker du på FA så sender du farme...
  17. mrzhalt

    Fant ikke noe sted å poste så..

    Tror det er en liten bugg der, når jeg forandrer hans priviligier eller tittel så står det han har forandret minde priv/titt, har bare bytta plass men, sier ifra : ) XidoX har endret privilegiene og tittelen til mrzhalt. skulle vært mrzhalt har endret privilegiene og tittelen til XidoX
  18. mrzhalt

    Tmr=tgnw

    Vi kom i fra Merge. Fra de øde gråbyene der varme og kjærlighet regjerte. Men født og uherdet i dette gjestmilde gråbyene lærte vi å ta gråbyer, lærte oss å vokse, på gråbyer Gjennom utallige kriger på hver vår gråby, har vi nå funnet sammen og vil ta hevn for all den urett gråbyene ga oss...
  19. mrzhalt

    Verden 2 åpner?

    Sikkert noe som har spurt før, søkte men fant ikke noe.. Så når åpner verden 2?;O
Topp