Søkeresultater

  1. Don Jon

    Faktabørsen

    Perfekt, der har du jo svar på spørsmålet til zippy :)
  2. Don Jon

    Faktabørsen

    Det var vel ikke den eneste byen hans som ble angrepet var det vel?
  3. Don Jon

    Faktabørsen

    "Ikke vær en brikke i spillet deres, vær en brikke i spillet vårt istedenfor!"
  4. Don Jon

    Ryktetråden

    Har jeg 1000 def tropper i en by kan jeg snipe det meste, det tror jeg du også kan. Jeg hadde nok tropper dersom en er aktiv, slik jeg var før jeg reiste, men når en godtar kontovakt til en frontkonto og sender vekk troppene fra de 2 stacka byene for så å drite i alle incs en får så går det jo...
  5. Don Jon

    Ryktetråden

    Tja 009 og 010 var stacka (skjønner ikke hvordan 009 ble adla, med mindre aziz sendte vekk troppene), og ellers hadde jeg mer enn nok tropper til å snipe eller lage stack i 1-2 byer. Det som er enda mer utrolig er at du fikk tatt byer i clusteret mitt hvor du hadde 8+(?) timers adelsvei, skulle...
  6. Don Jon

    Spørsmålsrunder

    Tipper rundt 20k, men hadde vært spennende å vite nøyaktig! Hvem blir nr 2 til å adle?
  7. Don Jon

    Ryktetråden

    Kontoen var i fin stand den før jeg drog på fredagen
  8. Don Jon

    Ryktetråden

    Om du tror jeg har vært innpå i mer enn 3 minutter etter jeg fikk den kontoen ødelagt tar du veldig feil. Jeg logga på, satte opp kv og logga av fort som f.
  9. Don Jon

    Spørsmålsrunder

    Føler livet fikk mye mer mening når jeg slipper å tenke på farming. Hva blir forholdet mellom de to store nabostammene i sør-vest, Virus og No Plz? Fiender eller allierte?
  10. Don Jon

    Ryktetråden

    Det må være aziz sin plan siden det er han som er kontovakt, men høres solid ut den
  11. Don Jon

    Spørsmålsrunder

    ja, blir megachill verden. Har vi så mange allierte??
  12. Don Jon

    Spørsmålsrunder

    Orker ikke lage like detaljert post som deg men nå har i hvert fall vi i MK fått etablert er cluster der nede. Hvorfor har kua med lua claima ironman frem til nå?
  13. Don Jon

    Spørsmålsrunder

    Ganske lang tipper jeg. Er det mulig å få ressurser av å angripe spillere?
  14. Don Jon

    Velkommen til verden 35

    Mulig å få gjort noe med hastigheten her eller er det helt umulig, Tranxz?
  15. Don Jon

    Ryktetråden

    Klargjøring for seilas inn i Bermuda triangelet :)
  16. Don Jon

    Ryktetråden

    Klager i ukesvis på at folk gir BERM seieren så svikter du stammen din og dine allierte og hopper over til dem? Hykler?
  17. Don Jon

    Ryktetråden

    Ryktes at Don Jon er leder i en stamme som er alliert med 2 andre stammer (3 nå) og han kan ikke bestemme selv hva de andre skal gjøre. Ryktes at BERM er blitt litt mer desperate?
  18. Don Jon

    Ryktetråden

    Ryktes at BERM kicker småspillerne for å ta inn randoms med mye poeng, jeg ser den da, er poeng som vinner verdenen!
  19. Don Jon

    Spørsmålsrunde

    Jeg kom hjem fra Singapore i dag, har vært på reis siden 17. Desember, er innpå kanskje 20 minutter dagen, er ikke mye jeg får med meg. Jaja, du har aggresjonsproblemer, lykke til i livet og ingame
  20. Don Jon

    Spørsmålsrunde

    Vi adlet ikke jimmy eller robur? Er det skittent spill? Vet ikke noe som helst om hvem som stacket han, har du bevis på at det var noen i CUP? Hva er det jeg har gjort som er skittent spill?
Topp