Søkeresultater

  1. MasterSplinter

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7254 Ryddet litt i gamle filer på pc'n, og fikk et lite throwback til da jeg satt og regnet på diverse tw-formler
  2. MasterSplinter

    Formel: optimalisert vrakplyndring

    Hørte jeg formel?:D Det blir automatisk thumbs up, selv om jeg har vært inaktiv såpass lenge at jeg ikke har peiling på hva dette dreier seg om.
  3. MasterSplinter

    Verden 40!

    Har nok ikke mulighet til å bidra så mye selv, men skal se om jeg får spredt det glade budskap på skype :-)
  4. MasterSplinter

    Ny formel for bygningstider

    Hei! Jeg fikk ved en tilfeldighet greie på at formlene for bygningstid er forandret da jeg skulle hjelpe til med et simulatorverktøy på .net. Resultatene våre stemte ikke overens med ingame, og så oppdager vi (til vår store forskrekkelse) dette: Tidligere har tallet her vært 1. Vet noen...
  5. MasterSplinter

    Faktabørsen

    Her har du en fullstendig oversikt over de forbedrede bonuslandsbyene :)
  6. MasterSplinter

    Selvoppdaterende kart - casual 2

    Har savnet de kartene :D Litt bedre størrelse og kontrast enn de Chickencatch produserer.
  7. MasterSplinter

    Selvoppdaterende kart - casual 2

    Er Nickjer tilbake? :eek:
  8. MasterSplinter

    Selvoppdaterende kart for v34

    Rare greier. Vet ikke hva problemet var, men bra at de fungerer nå iallefall! :D
  9. MasterSplinter

    Selvoppdaterende kart for v34

    Kartene kan sees her inntil videre, men skal se om jeg får fikset det i løpet av de nærmeste dagene :)
  10. MasterSplinter

    Selvoppdaterende kart for v34

    Merkelige greier... Det er flere som får samme resultat som deg, men til meg fungerer de helt fint. Skal se om jeg finner årsaken.
  11. MasterSplinter

    Selvoppdaterende kart for v34

    Da kommer det kart for v34! Kartene er fremdeles laget av Lord Chickencatch fra .us-serveren. Kartene kan dessverre ikke få mindre ramme. Når det begynner å bli flere adlinger kan jeg sikkert ordne et mer detaljert kart over topp 15 stammer, men det på oppdateres manuelt hver gang rangeringene...
  12. MasterSplinter

    Ryktebørsen

    Oppfør deg..
  13. MasterSplinter

    Noen her som har peiling på makroer/VBA i excel?

    Hei, jeg holder på med en angrepsplanlegger i excel som trenger VBA for å kunne fungere. Dersom noen her har peiling på makroer/VBA hadde jeg satt stor pris på om dere tar kontakt med meg, så skal jeg forklare hva prosjektet går ut på :-)
  14. MasterSplinter

    Tw-hjelpemiddel: MasterSplinters Tw-sheet

    Ojda, det utgjør litt forskjell :D Takk skal du ha!
  15. MasterSplinter

    Ryktebørsen

    Sa at du kom til å savne tw :D
  16. MasterSplinter

    Twstats

    Eventuelt kan denne siden være en backup i mellomtiden. Har ikke alle funksjonene til tw-stats, men noe nyttig iallefall :) http://www.tribalwarsmap.com/no/
  17. MasterSplinter

    Ny lek: Hva berøver tiden?

    Ser det er lang tid siden siste classic på flere andre servere også, så det er nok ikke bare et problem her på .no.
  18. MasterSplinter

    er det ulovlig å bruke en gammel fireforx versjon?

    Du kan bruke den nettleseren du vil så lenge du ikke bryter følgende regel :-)
  19. MasterSplinter

    V31 og ønsker til innstillinger

    Heeelt sikker på at dere ikke får mast dere til litt flere gråbyer? :eek: For 2 verdener siden tok vi jo 50 som et nederlag Edit: Da er det iallefall satt opp til 35
  20. MasterSplinter

    går det an å snipe med en by?

    Det er mulig! :) Gå hit og se under de to seksjonene om sniping. Mvh Henrik
Topp