Søkeresultater

  1. MasterSplinter

    Ny formel for bygningstider

    Hei! Jeg fikk ved en tilfeldighet greie på at formlene for bygningstid er forandret da jeg skulle hjelpe til med et simulatorverktøy på .net. Resultatene våre stemte ikke overens med ingame, og så oppdager vi (til vår store forskrekkelse) dette: Tidligere har tallet her vært 1. Vet noen...
  2. MasterSplinter

    Selvoppdaterende kart for v34

    Da kommer det kart for v34! Kartene er fremdeles laget av Lord Chickencatch fra .us-serveren. Kartene kan dessverre ikke få mindre ramme. Når det begynner å bli flere adlinger kan jeg sikkert ordne et mer detaljert kart over topp 15 stammer, men det på oppdateres manuelt hver gang rangeringene...
  3. MasterSplinter

    Noen her som har peiling på makroer/VBA i excel?

    Hei, jeg holder på med en angrepsplanlegger i excel som trenger VBA for å kunne fungere. Dersom noen her har peiling på makroer/VBA hadde jeg satt stor pris på om dere tar kontakt med meg, så skal jeg forklare hva prosjektet går ut på :-)
  4. MasterSplinter

    Quest Tree

    Hei! Det vedlagte dokumentet er laget av Iron Lady fra tribalwars.net. Det viser en oversikt over alle de nye oppgavene man får i starten av spillet. Sikkert nyttig dersom noen ønsker å planlegge oppstarten ved en kommende verden!
  5. MasterSplinter

    TW-CHAMP v27 Finale

    Da er det duket for finale! Her ligger resultatet fra tidligere runder: Regler for stemming Man stemmer på den vanlige måten, nemlig ved å utheve et av navnene i fet skrift, feks Finalen er altså mellom Kalou og Ras al ghul Lykke til! Husk å lese gjennom reglene før dere stemmer! :)...
  6. MasterSplinter

    TW-Champ v27 runde 4 (Semifinale) OMKAMP

    Uavgjort mellom Ras al Ghul og Storebror. Kjører en avstemning som avsluttes om 2 døgn fra denne posten. Stemmen må ha begrunnelse for å telles.
  7. MasterSplinter

    TW-Champ v27 runde 4 (Semifinale)

    Runde 4 er i gang! Her ligger resultatet fra runde 1, 2 og 3: Regler for stemming Man stemmer på den vanlige måten, nemlig ved å utheve et av navnene i fet skrift, feks Her er spillerne som møtes i semifinalen: Lykke til! Husk å lese gjennom reglene før dere stemmer! :) Husk at stemmer...
  8. MasterSplinter

    TW-CHAMP v27 runde 3

    Da er det klart for runde 3. Her ligger resultatet fra runde 1 og 2: Regler for stemming Man stemmer på den vanlige måten, nemlig ved å utheve et av navnene i fet skrift, feks Her er spillerne som møtes i tredje runde: Lykke til alle sammen! Husk å lese gjennom reglene før dere...
  9. MasterSplinter

    TW-CHAMP v27 runde 2

    Runde 2 er i gang. Her ligger resultatet fra runde 1: Regler for stemming Man stemmer på den vanlige måten, nemlig ved å utheve et av navnene i fet skrift, feks Her er spillerne som møtes i andre runde: Lykke til alle sammen! Husk å lese gjennom reglene før dere stemmer! :)
  10. MasterSplinter

    TW-CHAMP v27 Diskusjonstråd

    Diskusjoner skal bli tatt her og ikke i stemmetrådene.
  11. MasterSplinter

    TW-CHAMP v27 runde 1

    Jeg har fått forespørsel om å opprette en tw-champ her. Jeg spiller ikke på verdenen, så jeg tar utgangspunkt i topp 32. Dermed blir det altså 5 runder for å avgjøre vinneren. Jeg bruker denne siden til å bestemme hvem som settes opp mot hverandre, men jeg bruker ett litt annet system enn...
  12. MasterSplinter

    Selvoppdaterende kart for v29!

    Etter flere forespørsler har jeg endelig fått ut fingern. Her kommer kart for v29, fremdeles laget av Lord Chickencatch fra .us-serveren. Kartene kan dessverre ikke få mindre ramme. S T A M M E K A R T S P I L L E R K A R T Etterhvert som verdenen blir litt eldre skal jeg få laget et...
  13. MasterSplinter

    Selvoppdaterende kart for v27!

    Beklager at jeg er såpass sent ute. Her er kartene som er laget av Lord Chickencatch, og som oppdateres hver 3.-4. time:) Enjoy! S T A M M E K A R T S P I L L E R K A R T Alternativt kart for topp 10 stammer (bedre zoom):
  14. MasterSplinter

    Ny bygning til Tribalwars!

    Som dere muligens husker fra videoen der den nye paladinen ble annonsert, nevnte tribalwars-teamet i Tyskland at det også var en ny bygning på vei, og her er den: Videoen forklarer ganske godt hva bygningen er og hva den gjør. Hvilken effekt vil bygningen ha på spillet? Mitt...
  15. MasterSplinter

    Selvoppdaterende kart for classic, runde 19

    Da er omsider kartene for classic på plass også! Jeg beklager at dette har tatt såpass lang tid, men jeg har vært mye borte i sommer. Gjennomsnittspoeng for hver spiller er ikke tatt med. Dette er fordi at akkurat dét kartet krever et visst antall stammemedlemmer for å virke, og det antallet er...
  16. MasterSplinter

    Nytt Paladinsystem

    Det kommer (endelig) et nytt system som ser ut til å gjøre Paladinen mer nyttig i senere faser av spillet :) Mer informasjon i denne videoen: EDIT: Ser man kan bruke pp her, men det er bare for å "angre" på valgene man har gjort. Jeg vil tro de fleste danner seg noen faste oppgraderinger...
  17. MasterSplinter

    Spill tribalwars slik det opprinnelig var

    I forbindelse med 10-årsdagen til tribalwars er det åpnet for en classic-runde som varer i en måned. Verdenen spilles med grafikkene tribalwars hadde i 2007. Verdensinnstillingene er: Dette kan være et greit alternativ til de som venter på en HP-runde. Her får man også drømmeinnstillinger med...
  18. MasterSplinter

    Selvoppdaterende kart for v26!

    Da har vi kart for v26 også! Kartene vises i sin minste mulige ramme nå, og blir nokk mer leselige etterhvert som verdenen vokser. Merk også at man må ha minst 5 landsbyer for å bli med på kartet for raskeste adlere. Enjoy! :) Kartene jeg poster her er laget av Lord Chickencatch fra...
  19. MasterSplinter

    Sommerlabyrinten (ala Tribalwars)

    Påsken er for lengst over, og Viggo Valle har gått i dvale frem til neste påske. Dermed er det klart for at noen fortsetter reisen i hans fotspor. Premien for å klare hvert reisemål vil være 50 pp, overført til en valgfri konto på enten v24 eller v25. Det er førstemann som klarer oppgaven som...
  20. MasterSplinter

    Tw-hjelpemiddel: MasterSplinters Tw-sheet

    Hei kjære forum! Jeg har prøvd å sette meg litt inn i excel den siste uken og har fått laget noen hjelpemidler til tw. Det brukes ingen makroer, så alt her er selvfølgelig 100% lovlig å bruke. Instruksjoner for de ulike arkene finnes inne på dokumentet i første ark. Jeg setter stor pris på...
Topp