Søkeresultater

  1. zippy er dritt leder

    Hvis du er så skilled, hvorfor startet du da flere dager senere for å komme deg unna "coren" hvor de fleste rutinerte spillerne er samlet?
  2. V18 - Milepæler

    Prestasjon mottatt: TribalWars magiker: Hatteekspert Sendt: april 01, 2014 15:52:55 TribalWars magiker: Hatteekspert Skaff deg ti av disse mystiske hattene fra magikeren eller andre spillere. Flagg belønning: +4% Ressursproduksjon Vis dine prestasjoner Now gimme my place in the milepælers
  3. Gir bort stor mengde premiumpoeng

    Spørsmålet her er vel om det er verdt det å ikke skrive fordi du tror det er en spøk, og dermed gå glipp av sjansen på 9k på. RUBEN ER DEN MEST FANTASTISKE SPILLEREN PÅ HELE JORDA! <3
  4. Faktabørsen

    Fakta er at jeg kan hacke alle med min splitter nye hackerhatt
  5. Ryktebørsen

    Ryktes at 24/7 kicker folk for å save statsa
  6. Faktabørsen

    Så tok nice to byer også da....
  7. Natteravner

    enig :O
  8. Faktabørsen

    Vi har ledet ganske lenge faktisk
  9. Spørsmålsrunde

    3 uker Hvor lenge er det til førstemann har 100k?
  10. Faktabørsen

    Fakta er at v18 har mere aktivitet på forum enn noen verden har hatt på lenge :O
  11. Faktabørsen

    Det svarer jo ikke spørsmålet til olve :P
  12. Spørsmålsrunde

    Vet ikke. Når kommer neste aksjon mot Nice?
  13. Ryktebørsen

    Ryktes at jeg digger hvordan alle flamer Generalløs
  14. Ryktebørsen

    Bold
  15. Ryktebørsen

    Side 1: Stammer: Feel Side 2: Spillere: Robb Stark. Timeframe: For alltid Totalt erobret av motsatt side: Side 1: 1 Side 2: 1 Forskjell: 0 Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side: Side 1: 3,375 Side 2: 3,096 Forskjell: 279
  16. Spørsmålsrunde

    Fordi inno vil ha penger. Hvorfor tror Lexington poeng automatisk = tropper så early game?
  17. Ryktebørsen

    Du kan ikke bekrefte noe som ikke er sant da, det ødelegger hele poenget :p
  18. Faktabørsen

    Tror generalløs er sondre jr.
  19. Spørsmålsrunde

    Fordi vi har ett bedre utgangspunkt på kartet, og vi ikke har behov for å prøve å rekrutere fra fienden. Hvorfor tror lexington at poengvekst er alt?
  20. Spørsmålsrunde

    My guess is Power. Har noen lyst å gi meg grønnt ryktepoeng?
Topp