Søkeresultater

  1. Robb Stark.

    Det er i motgang det går nedover

    Hvilken konto skal du inn på nå abobil ?
  2. Robb Stark.

    Spørsmålsrunde

    Lord Bobil Hvem vinner EM i fotball ?
  3. Robb Stark.

    Spørsmålsrunde

    Newsted. Hvor lenge vil Stark-familien holde seg i livet på v25 ?
  4. Robb Stark.

    Innstillinger for verden

    Vet ikke om jeg overså det, men så ikke noe informasjon om flagg? Ja/Nei?
  5. Robb Stark.

    Smoke Trolls Evry Day

    I anledning ny GOT-episode ble det forsøkt reprise av Red Wedding, må si O:H klarte det fint.
  6. Robb Stark.

    Ryktebørsen

    Ryktes at Lord Bobil skal ty til spionbruk og lange meldinger i den kommende krigen mot WP. Har Reiseverket godkjent dette ?
  7. Robb Stark.

    Smoke Trolls Evry Day

    Joda, spilte på Robb Stark. på v18 før jeg ga den bort, hvem som spiller der nå er for meg ukjent. Der lagde jeg også min første forumbruker, som jeg ikke er så veldig aktiv på mens jeg spiller på Durin v25. Håper det var svaret du lette etter.
  8. Robb Stark.

    Smoke Trolls Evry Day

    Fakta er vel at trenden snur, er O:H blitt late ?
  9. Robb Stark.

    Rate Spilleren Over

    The Vigilante Poeng:279.327 Rangering:12 Beseirede motstandere:1.081.169 (20.) Stamme: Nice Poeng: 279.327k poeng og en 12.plass per nå. Har dog økt aktivitetsnivået og har klatret på rangstigen nylig noen som er bra. Har tro på at vi kan se denne kontoen på top 10 innen kort tid. 8/10...
  10. Robb Stark.

    V18 - Milepæler

    Tror nok det var likt, med tanke på at vi begge fikk det iløpet av samme angrep :)
  11. Robb Stark.

    Spørsmåls- og kommentartråd til verden 18

    Hvor mye øker Loyaliteten med på v18? Den virker kjipt The Vigilante....
  12. Robb Stark.

    Ryktebørsen

    Noe som kan støtte Jato Link sitt rykte er at 24/7 nå har adlet en by av Power. Hvor leder dette?
  13. Robb Stark.

    Ryktebørsen

    Tror nok ikke han spiller der, Ragnar spiller også på v17. Samme person begge verdnene, og TrAnXz spilte jo på Ralp Lauren på v17.
  14. Robb Stark.

    Spørsmålsrunde

    Fult mulig, må bare unngå mering og allianser. Hvem er den første Top 25 spilleren som blir adlet?
  15. Robb Stark.

    Spørsmålsrunde

    Hadde vert kult om det for en gangs skyld var en 3sidig krig, med 3 sider med vinnersjanse. Tror det ville gitt et løft på v18. Forøvrig tror jeg at 24/7,Nice eller Deceit går sammen 2 mot 1 som da avgjør verdnen med mindre det kommer utbryterstammer( Blomst?) Hvem er den første Top 25...
  16. Robb Stark.

    Ryktebørsen

    Ordet "Ryktes" burde bli byttet med "Fakta" og innlegget ble postet på feil tråd, men gratulere Don Jon :)
  17. Robb Stark.

    Rate Spilleren Over

    Spiller: Moatheblackman Poeng: 1.250 Rangering: 110 Stamme: NICE Poeng <7/10> Henger med så langt, er ikke helt i toppen men noen gode adlinger kan fort endre på det. Stamme <10/10> NICE tror jeg er en av de stammene som kommer til å ha stor suksess på V18. Masse gode spillere som burde sees...
  18. Robb Stark.

    Faktabørsen

    Mens Rangar Lodbroch fikser diverse bonuser og feriepenger ser det ut som.
  19. Robb Stark.

    Ryktebørsen

    Kan også bekrefte at Ragnar Loc ikke er et fakenick, også å finne på v17, dog lukter det pp lang vei.
  20. Robb Stark.

    Spørsmålsrunde

    Raner: (Bronse - Nivå 2) Farme en total på 10.000 ressurser. Hvem er involvert i v18 første krig ?
Topp