Søkeresultater

  1. Snill mot slem

    95..
  2. Snill mot slem

    92 sssds
  3. Snill mot slem

    101..
  4. Snill mot slem

    999.......
  5. Snill mot slem

    97dfs
  6. Snill mot slem

    94<23232
  7. Rate Spilleren Over

    du skrev jo hvem jeg var da zippy ;)
  8. Rate Spilleren Over

    Herr Granpa Poeng: 71.350 Rangering: 12 Beseirede motstandere: 79.377 (66.) Stamme: Power Poeng: 71k, mange fine byer og har godt med tropper og har brae byer han kan stige på,adlet en av fienden i går også 8/10 OD:71K er da ikke værst ,men betyr at det er godt med tropper hjemme dette som...
  9. Faktabørs

    yepp,men trist at så lite fordi
  10. Faktabørs

    fakta er at dette blir en dårlig runde med lite spillere :(
  11. Topp 25 - Spillere

    håper dere likte den :)
  12. Topp 25 - Spillere

    1 juca chaves 107.050 14 7646 Er vell en portugiser som sitter her? han kan da iaf sine saker,har liggi lenge på første plass nå!Tror det er en veldig offansiv spiller som liker og angripe og ser ut som det er en ensom ulv som ikke vil ha noe stamme med det første uten denne her da qwerttsrg...
  13. Krigstatestiker v18

    jeg gjør det på min neste om 1dag :)
  14. Krigstatestiker v18

    dyseleksi så sorry :)
  15. Krigstatestiker v18

    -Sondre
  16. Topp 25 - Spillere

    jacob ja :D fant locke deg da eller ;D? dumt dere ikke brukte jack som andre alias da:(
  17. Snill mot slem

    110..............
  18. Historie

    Mummitrollet var en båt ute på båthavet Båt. Havet var veldig rolig rundt tibet. Plutselig Aldri sa: BÅT!! Mummitrollet bor i Somalia. Piratvirksomheten er nesten like BÅT og båtete båter, båter er fly som bomber båter. Snorlax-tjukken fant en digimon-båt. Havet består utelukkende av...
  19. Historie

    Mummitrollet var en båt ute på båthavet Båt. Havet var veldig rolig rundt tibet. Plutselig Aldri sa: BÅT!! Mummitrollet bor i Somalia. Piratvirksomheten er nesten like BÅT og båtete båter, båter er fly som bomber båter. Snorlax-tjukken fant en digimon-båt. Havet består utelukkende av...
  20. Historie

    Mummitrollet var en båt ute på båthavet Båt. Havet var veldig rolig rundt tibet. Plutselig Aldri sa: BÅT!! Mummitrollet bor i Somalia. Piratvirksomheten er nesten like BÅT og båtete båter, båter er fly som bomber båter. Snorlax-tjukken fant en digimon-båt. Havet består utelukkende av...
Topp