Søkeresultater

  1. Spørsmålsrunde

    Kan noen forklare hva som har skjedd de siste dagene? Og Roxor trenger ikke å høre "De ga opp siden de er drid"
  2. Beste øyeblikk så langt på v27

    TL;DR Kill it before it lays eggs
  3. Beste øyeblikk så langt på v27

    Greit 0 incs på lørdag fra 1000-1400 så du kan gå litt ut, men bare litt
  4. Beste øyeblikk så langt på v27

    Lørdags incs på vei
  5. Beste øyeblikk så langt på v27

    Må si det var gøy at du og Ras tok Kreiz når han var så cocky over at han skulle ta dere :p
  6. Beste øyeblikk så langt på v27

    Er det sånn det er i Cllect? Ikke noe humor?
  7. Beste øyeblikk så langt på v27

    Selvfølgelig bare prøvde meg på humor roxor. Beklager det skal ikke gjenta seg. Begynner folk å bli lei av verden 27?
  8. Beste øyeblikk så langt på v27

    Siden det er såpass stille på forumet tenkte jeg at vi kan dele noen av favoritt øyeblikene på v27 så langt for å få litt aktivitet. Jeg starter. Ett av mine favoritt øyeblikk var når jeg cansel snipa et storebror tog med bare 10 sek. igjen :p (Mistet byen rett etter så var egentlig bortkastet...
  9. Topp konto og ilojalt medlem

    Så mange folk som ikke spiller lenger kommer å sier hvor dårlig tw .no har blitt. Skjønner virkelig ikke greia med det, det hjelper jo ikke saken. Bare fortsett å hold deg unna tw hvis det plager deg.
  10. Topp konto og ilojalt medlem

    Du har spilt tw for lenge jato :p At folk ikke hører eller sier seg enig med roxor kontoen er jo pga. Måten roxor kommuniserer. Men kanskje det er noe av gleden du har med å bytte roller, å krangle/ argumentere osv? Ikke vet jeg.
  11. Topp konto og ilojalt medlem

    Men fikk du ikke fram poengene dine på Jato Link brukeren og folk respekterte deg? Hvorfor bytte formula?
  12. Topp konto og ilojalt medlem

    Kalou er toppidretts tribal wars spiller. Ikke prøv å si at de andre ikke vil vinne og spiller bare for gøy. Alle legger inn timer etter timer og netter etter netter i tribalwars. Forskjellen er at de ikke tar den letteste veien til topp slik du gjør. Hvis du vil bli best i en idrett så gjør...
  13. Topp konto og ilojalt medlem

    Men hvorfor skal du i det hele tatt rektrutere nr 1 spilleren? Hvis det er som du sier at ZF er en såpass stor del av HBT, da blir det jo sevfølgelig backstab hvis han forlater. Jeg trodde dere hadde litt ære i hva dere gjorde. Kalou startet jo stammen på ingen ting, og dette er hva det har...
  14. Ryktebørsen

    Ikke hvis en storm senker skuta
  15. Ryktebørsen

    Jeg tilbyr parterapi. Tar 5 pp i timen hvis dere er interesserte
  16. Ryktebørsen

    Så det var en prank roxor og Kalou?
  17. Faktabørsen

    Da beklager jeg for å hoppe på toget for tidlig. Bra jobbet Cllct og godt nyttår alle sammen:)
  18. Faktabørsen

    Cllect viser igjen hvor gode de er ved å misbruke en høytid. Fortsett å kjør på gutta! Dette blir det kredz av
  19. Ryktebørsen

    Det er krig og man sier alt er lov. Men dette er nok litt drøyt for min del. Ja ok Inogames skulle ha fikset det, men vi er vel alle mennekser med familier og venner som vi må feirer jul med? Og når Tw tar såpass mye tid fra før så kunne dere ikke la Syorgen få litt fred på en så spesiel dag...
  20. Faktabørsen

    God jul? :confused:
Topp