Søkeresultater

  1. Persen

    Odin: Operasjon VepseBOL.

    Rommel, det var den kontoen jeg cleanet for tropper for noen mnd siden...:rolleyes:
  2. Persen

    Morsomme meldinger

    Hahaha
  3. Persen

    Paldin-våpen

    Boring med paladin som har funnet alle objekter.. :mad: Det burde være noe mer man kunne finne, eks nye våpen, eller rustniger som påvirket paladien, ikke troppene? Men paladinen må jo da kunne bruke denne rustningen samtidig som han bruker våpen. Eller eks våpen som blir kraftigere jo...
  4. Persen

    Morsomme meldinger

    Så du skal spise spinat og gulrot til middag på julaften? :p
  5. Persen

    speed

    6. Januar kommer Server 3. Så det er nok en stund til :rolleyes:
  6. Persen

    Morsomme meldinger

    Fryktelig smarte må jeg si ^^
  7. Persen

    Morsomme meldinger

    Det er alltid gøy å krangle med noobs :D
  8. Persen

    Julepausa

    Så dem tar ikke med resurser hjem fra barbar/bonusbyer?
  9. Persen

    V.3? 5.0?

    Takk for kjapt svar ^^ Når?
  10. Persen

    V.3? 5.0?

    Jo, kunne en moderator flytte tråden? :rolleyes:
  11. Persen

    V.3? 5.0?

    Hei På bannere/reklame på andre internettsider, står det 5.0. Er det v1/v2 som får en oppgradering, eller kommer det ny server?:D
  12. Persen

    WW2 er et faktum?

    Fikset det nå ;)
  13. Persen

    WW2 er et faktum?

    http://no.twstats.com/no1/index.php?page=map&tribe_0_id=13912&tribe_0_colour=00A0F4&tribe_1_id=11595&tribe_1_colour=00A0F4&tribe_2_id=10401&tribe_2_colour=00A0F4&tribe_3_id=10621&tribe_3_colour=00FF00&tribe_4_id=15578&tribe_4_colour=00FF00&tribe_5_id=18262&tribe_5_colour=00FF00&tribe_6_id=12976&t...
  14. Persen

    Riving

    Du kan ikke rive bygninger hvis lojaliteten er lavere enn 100:eek: (det kom opp da jeg prøvde å rive i en ny by) Hvorfor ikke?:mad: Man rekker jo ikke å ødelegge mye, om den blir re-adlet.
  15. Persen

    Hvilken er best

    Di er ikke så gode som adesmennene! Her er noen av fordelene med adelsmenn: Dei er superraske. Dei er meget gode i forsvar og angrep. Dei er billige. Dei tar liten plass i gården. :D
  16. Persen

    Phenix

    fxdnsdfnfdndfnyfmopogy:rolleyes::D
  17. Persen

    Sende post til alle i Stammen

    Hva må du gjøre for å skrive post til alle i stammen på en gang?:confused: Er det bare å skrive [ally] på mottaker?:confused:
  18. Persen

    det er kommet en tysk ting på rapportene mine

    er det flere nye ting med 4.4?:D
Topp