Søkeresultater

  1. Vivaldi

    Faktabørsen

    Urutinert..
  2. Vivaldi

    Ryktebørsen

    Takk for hjelpen ^^
  3. Vivaldi

    Ryktebørsen

    can't complain
  4. Vivaldi

    Ryktebørsen

    Vi har full kontroll, ikke bekymre deg for det
  5. Vivaldi

    Spørsmålsrunde

    Har sett hele filmen, men jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener
  6. Vivaldi

    Kattetråden

    Er den polsk? ser ut som den maler som bare faen
  7. Vivaldi

    Kattetråden

    Svarten liker heller ikke Lukcy.
  8. Vivaldi

    Kattetråden

    Sussien min fikk med seg hva Sindre gjorde, og hu liker det ikke... Vi kjører kattetråd, alle sure katter er sure på Sindre..
  9. Vivaldi

    Faktabørsen

    Det kan jeg enkelt bekrefte, men jeg ga også mitt ord om å ikke engang si noe til stammen om at du aldri forlot..
  10. Vivaldi

    Ryktebørsen

    Håkon ga aldri noen tilbakemelding ang om han kom tilbake til stammen, tross gjentatte purringer.. hva mer forventer du at vi gjør?
  11. Vivaldi

    Ryktebørsen

    Gi meg et eksempel, så skal du få svar. Men å sitte med sånn cocky holdning uten noe poeng engang blir for dumt..
  12. Vivaldi

    Prisutdeling

    Har du slått deg? det har vært det samme teamet siden Kristian inviterte med meg, og jeg tok med Thor og Andy.. det kan ikke akkurat kalles gjennomtrekk
  13. Vivaldi

    Ryktebørsen

    Dæven, that var some seriøst bad swenglish mann!
  14. Vivaldi

    HBT er borte

    Det kalles "takk for kampen"
  15. Vivaldi

    Moral

    Vi er et par xSDS som er på v37.se (her snakker vi gamlegutta ;) ) dere er nå velkommen til å bli med oss på vestrimmen
  16. Vivaldi

    Spørsmålsrunde

    Jeg satte konto på slett da jeg ble kjent med at HBT hadde gitt opp og satt en del av sine kontoer på slett, dette ble gjort mens vi i SDS fortsatt jobbet med å få til den berømte mergen. Innså enkelt og greit at det da ikke var vits i å bruke mer tid på v27. Takker alle for kampen
  17. Vivaldi

    Beste øyeblikk så langt på v27

    Du har nå jammen høye tanker om deg selv
  18. Vivaldi

    Beste øyeblikk så langt på v27

    so much hate :( Mitt beste øyeblikk må vel være når jeg fikk spørsmål om å joine SDS, fikk presentert flere av spillerene der, øynene mine må ha vært som en unge's i en godtebutikk!
  19. Vivaldi

    Rate spilleren over.

    Pettulf Poeng: 702.271 Rangering: 12 Beseirede motstandere: 6.616.087 (13) Stamme: SDS Poeng: 702.271 (9/10) Vi rimmet deg, men nå har du jammen passert meg i poeng igjen, med litt drahjelp fra en innadling så ser det ut til å gå veien for deg igjen Plassering: (6/10) En naturlig konsekvens...
  20. Vivaldi

    Topp konto og ilojalt medlem

    Oxy var jo et naturlig utfall i Storebror-avhoppet
Topp