Søkeresultater

  1. Faktabørsen

    Helt enig med deg Arkaden!
  2. Faktabørsen

    Vi hadde ikke sagt noe, for det hadde ikke vært til diskusjon heller.
  3. Faktabørsen

    Åja, innerst inne skrives det vel "habbomannen"? Gratulerer, ta deg en pølse eller to.
  4. Faktabørsen

    Gratulerer, kommer med gave til deg om et par dager.
  5. Faktabørsen

    Oja, så jeg burde vokse opp her? "Habbo" kommer ofte med usaklige og dumme kommentarer, akkurat det gjør du også nå.
  6. Faktabørsen

    Er ikke det som er poenget her heller, så annbefaler deg å lese igjennom på nytt. Har du også veldig lite å skrive om? Det at Boko Haram utslettet en hel landsby bryr jeg meg fint lite om, og det er det nok flere her som gjør også.
  7. Faktabørsen

    Hahaha! Så morsomt! Vel, hvis du virkelig tror at jeg / vi noen gang hadde sluppet deg inn, så tar du veldig feil Skattum. Jeg tror virkelig du må begynne å vokse opp. Dette var rett og slett en enkel sjekk på hvor jeg hadde deg, og hva jeg kan bidra med for å senke deg. Hadde du tatt bilder av...
  8. Rate Spilleren Over

    Jon Snow. Poeng <9/10> Bygger deg opp med DoF byer. Kjempe bra jobbet! Fortjener plasseringen. Stamme <10/10> ODA, fantastisk stamme. Liten nedtur, men tror det snur! OD <8/10> Det kommer seg. Denne gutten er et talent! Rykte <8/10> Ryktes at du Aleks er en trivelig kar...
  9. Tw Champion v18 Finale

    TAL er helt klart vinneren av denne kåringen. Roger har spilt tw lenge, og han vet hvordan spillet fungerer. Men han er langt ifra 3AL kvalitetsmessig. Rogers sterkeste kort er at han sender fakes. Mange fakes. Men fakes kan ikke hjelpe han når ODA kjører over han med seirende krigsrop. Han...
  10. Intervju med Belzebub/Henrik

    Tusen takk! All credz går til Macklemore!
  11. Intervju med Belzebub/Henrik

    Hehe, valget var ikke så vanskelig da jeg vet bakgrunnen til de andre (giggle)
  12. Ryktebørsen

    Ryktets at jeg har en fantastisk dual! ;)
Topp