Søkeresultater

  1. Faktabørsen

    Fakta er at THIS har gitt bort halve stammen sin til Penis
  2. Milepæler HP23

    Ganske sikker på jeg var før Jakken. Han vil sikkert motsi meg dog...
  3. V20 - Faktabørsen

    Rart ikke flere har forstått dette. Utopia burde vært prøvd knekt forrige uke for å skape en ny maktbalanse. Selv møtte jeg på Virtousi sin fakkel som hadde kalt inn masse katapult støtte fra GK medlemmer! Lol
  4. V20 - Faktabørsen

    Fakta: de fleste GK45 byer er up for grabs. Fakta: Jeg skulle ha joinet SG Fakta: Nerdkiller har også sluttet(ennå en gratis by til Utopia) Fakta: GK45 har Ufrivillig bidratt sterkt til mange av Utopia sine poeng. Om noen dager vil de ha full core dominans og V20 bør bli en kort...
  5. V20 - Faktabørsen

    v20 har 20 aktive spillere, og når noen av de få aktive spillerne slutter, så gir de bort byene sine til Utopia. Oldz gav bort sin 5k by i bytte mot at Utopia lærer ham å spille TW. Galadon(GK medlem) dreit på draget mot Elina og gir nå bort byene sine Utopia. Hvor mange andre slike tilfeller...
  6. V20 - Spørsmålsrunde

    Er på 98% atm. Ellers trenger vi noen nye konflikter. Spillet er smått kjedelig uten...
  7. V20 - Faktabørsen

    Element of surprise? Greit å ikke være forutsigbar i dette spillet. Samt en del tilfeldigheter. Som nevnt har planen vært å adle deg en stund. At du joinet BBB gjorde ting bare vanskeligere... Hva du måtte tro har foregått bak kulissene får være ditt problem. Hvem er det som har drevet...
  8. V20 - Faktabørsen

    Greit nok at vi ikke har mistet mye mot dspawn(sitter stort sett med mange lol rapporter derfra). Jeg skal gi deg den. Du var uansett et target før du kom inn i BBB. Sier seg selv og burde ikke trenge en forklaring. Hadde du komt deg ut av stammen din tidligere hadde du kanskje gått klar.
  9. V20 - Faktabørsen

    Mye rart ute og går her. Jeg og Gala skulle ta deg alt i går. Ble litt vanskelig når det plutselig stod BBB istedet for dspawn. Sitter med chatlog hvor vi diskuterer dette 21 oktober... Hvorfor ikke ta RAM? Stammen var død og vi satt med 0 krigsbytte. I tillegg sitter du midt mellom nerd, meg...
  10. V20 - Ryktebørsen

    Ryktes at Oldz er tom for tropper og klar til å adles!
  11. Diskusjoner

    En adelsmann er jo et meget nyttig verktøy når man er i krig! Da tenker jeg på mer enn å ta over en by...
  12. Rate spilleren over

    Moa Poeng: 662 Bruker åpenbart mer tid på forumet enn ingame (5/10) Plassering: Selv ser jeg ikke poenget med rim på inaktive servere, man må jo dø av kjedsomhet. (1/10) Farming: Ræv Å Farme 1k ganger og sitte med 600 points er vel bare lol... kvalitet fremfor kvantitet anyone?(1/10)...
  13. Topp 25 - Spillere

    Hvordan i alle dager vet denne gnålekjerringa om mitt uovervinnelige forsvar?
  14. V20 - Faktabørsen

    Fakta: Har man den MOA fyren i stammen sin kan man umulig nå langt. Herregud for ei gnåling!
  15. Utopia går til krig mot Ancient Paladins

    Etter siste 12 timers hendelser stiller jeg meg svært tvilende til IQ nivået hos AP gjengen. Så håpløst plassert på kartet så yppes det til krig??? Jaja, satser på at vi har en god del flere farms vi kan dele på i løpet av den kommende uka.
Topp