Søkeresultater

  1. Skaret

    Spørsmålsrunder

    Er som et dødt dyr. Ligger for det meste i ro, men innimellom kommer det noen forbi for å sjekke om det lever. Hvilken måned ser vi at Push dekker hele Nord-øst området?
  2. Skaret

    topp 10 spillere

    From the deepest desires, often come the deadliest hate.
  3. Skaret

    topp 10 spillere

    -Coller: 1.406.641 Hørt det sitter to stykker her. En som gjør alt av oppbygning av byer og en som sender støtte til fronten. Noen sier det er en liten "free-ride", men jeg sier at det er den beste comboen. Kan tydelig se en stor forskjell på spillerne her, ihvertfall i start-up fasen, da nr.1...
  4. Skaret

    topp 10 spillere

    Veldig snart :) Egentlig, mulig jeg har et par vittige kommentarer om din dual.
  5. Skaret

    topp 10 spillere

    Selvom jeg ikke kjenner dere så godt(ihvertfall ikke dere i ntc), så kan jeg prøve å lage en liten liste. Hyller deg for å prøve å gjøre forumet litt mer aktivt :D
  6. Skaret

    Ryktebørsen

    Ryktes at spillet endelig starter for oss(Push) i K55, nå som vi fronter med de største iløpet av kort tid :D
  7. Skaret

    Rate spilleren over V38

    Epsilion Bekjempet motstandere: 103.599 (8.) Rangering: 5 Stamme: PUSH Poeng: 69.929, hadde vært en 10/10 hvis du hadde hatt 860 mindre poeng, men ellers er den fin. Solid økning! Kommentar (7/10) Plassering: Midt i smørøye! Fronter med de to største spillerne, så du lever farlig(eller?)...
  8. Skaret

    Spørsmålsrunder

    - Ja! Tidenes beste idé. - Ja, så lenge du merger med Huncho! Når kommer Astro til å ta igjen PULL på rangeringslisten?
  9. Skaret

    Spørsmålsrunder

    Tar spørsmålet jeg da. Nå som Astro er den tredje stammen til å innta midtbyene; blir det beef mellom Astro og NTC eller vil sistnevnte stamme ta han inn?
  10. Skaret

    Spørsmålsrunder

    Ofrer 50% av lønningen på PP, jeg har trua på en vakker dag; så vil PP bli den nye valutaen i hele verden. Er Vaktårn verdt de usle ressursene det koster å få det bygd?
  11. Skaret

    Ryktebørsen

    Ryktes at BRO stammen gjør et massivt comeback i sør.
  12. Skaret

    Spørsmålsrunder

    Få det langt vekk! Separat er det den beste frukten. Største flopp-stammen?
  13. Skaret

    Spørsmålsrunder

    Fjerde beste spilleren i den nest beste stammen. Nå som NTC har over 8 ganger så mye Innflytelsespoeng som PUSH, burde de gi opp nå, eller finnes det fortsatt håp?
  14. Skaret

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7250
  15. Skaret

    Quote Meister

    Quote Meister
  16. Skaret

    Spørsmålsrunder

    Kjører BARE hybridbyer, er en ren off-/deffby bra? På hvilken dato ender denne verden?
  17. Skaret

    Spørsmålsrunder

    Veldig deilig! Når ryker midtbyene til Coller?
  18. Skaret

    Verden 40!

    Garantert med hvis det blir størrelse på verden ja! Rastatown - v38 Skaret - v18 Diamant - v1
  19. Skaret

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7247
  20. Skaret

    Spørsmålsrunder

    Altfor OP. Kjøpe ress. med PP eller farme?
Topp