Søkeresultater

  1. Ryktebørsen

    Ryktes at det vil ta seg opp på forumet snart!
  2. Topp 10 spillere

    fin liste ;)
  3. Topp konto og ilojalt medlem

    for det første Tlou byer teller ikke, alltid sett på dem som 10k Gråbyer desverre, de har aldri angrepet tilbake. Ja alle spiller for å vinne, men ikke uansett hva det som er poenget mitt, ja er nok sant som du sier at verdenene er veldig små, men husker før vis noen backstabba så var det jo...
  4. Topp konto og ilojalt medlem

    så og si alt er blitt sagt men ser du kalou sier alt er normalt og ingen skade skjedd, så da kan dere vel gi meg tilbake de 5 byene dere tok som dere aldri i verden hadde tatt med fair spill. de var jo trygt stacka av ZF og dere sendte angrep med engang han joina dere. og ja tw har blitt...
  5. Ryktebørsen

    Kjipt at 2 dager skal ha så mye å si, hadde nok ikke mistet noen byer hadde det ikke vært for jula. cllect utnyttet det til fulle og all ære til dem for det, de fleste som hadde hatt tid til det hadde gjort det samme. Spillet akkurat nå er jo lagd for de som ikke har no annet å gjøre i høytider...
  6. Faktabørsen

    Fakta er at Julefred burde starta 21-22 Desember så de som ikke har mulighet til å være online ikke mister over 50% av byene sine vært jævla år :P
  7. Skrytehjørnet

    https://gyazo.com/96f05fabc1c1f3f1dd13eeb71d6d05f9 Skryte av norske vikingene på World 90 på .net, holder fortsatt koken selv med få medlemmer, er vel en av grunnene til at v27 er så stille men, litt mer morro å spille på .net en .no desverre.
  8. Spørsmålsrunde

    fordi smeichel ikke står der lenger. Får vi en 3 siders krig her eller vil 2 stammer alliere seg mot 1?
  9. Topp 10 stammer

    ok da tok jeg feil, regna med det siden dere ikke kriger med noen andre bortsett fra TH som er helt innestengt.
  10. Faktabørsen

    fakta er at vis du ser på antall byer tatt idag og tropper drept igår så var det kansje meninga? ;)
  11. Topp 10 stammer

    Veldig mye dårligere liste en den konge video`en cig og pettulf lagde, men kjeder meg! ;) 1 HBT Poeng: 1.634.436 ODT: 13.290.286 (1.) Vært nr 1 siden starten, og vært i krig med så å si alle de andre stamme veldig lenge nå. Dobbelt så mye ODT som nr2 og her skjer det mye. Tapt en del byer...
  12. Ryktebørsen

    ryktes at starten på midgame er det plutselig mange kontoer som trenger duals.
  13. Faktabørsen

    Fakta er at det er masse snø ute og tiden hvor man bør sitte inne og glo på idiotboksen er her.
  14. Rate spilleren over.

    Kalep Poeng: 294.472 Rangering: 4 Beseirede motstandere: 3.264.077 (2.) Stamme: HBT Poeng: (9/10) virker som du lot zombiefred få mesteparten av byene til Don bosco ellers hadde dere nok ligget likt med dem og blitt 10\10 Plassering: (10/10) Herlig plassering mange fronter mot 3/4...
  15. Prisutdeling

    Kjeder meg en fredag kveld =) Mest respekterte spiller 1 Kalep 2 Zombiefred Favoritt spiller 1 Kalep (verdenene uten dere er utrolig kjedlige) 2 100%winrate Ukens beste PnP / forumposter 1 dg44 2 abobil Mest "hatet" spiller 1 groverud 2 roxor Spilleren med lysest fremtid som ikke er med...
  16. SKILLS>PP

    flott ;)
  17. Topp 10 stammer

    helt konge cid og pettulf ;) spennende å høre på.
  18. Topp 25 spillere - v27

    Gamlingen faktisk ;) bra liste!
  19. Operasjon Hovmester

    Hør, hør, hør!
  20. Rate spilleren over

    Thobre Poeng: 1.452.598 Rangering: 7 Beseirede motstandere: 5.786.477 (29.) Stamme: Aristo Poeng: Fin poengsum, jobba seg sakte men sikkert oppover og kommer mest sannsynlig topp 3\5 før verdenen er over. 9\10 ODD\ODA: Vært litt laidback en stund men startet å komme seg framover mot fronten...
Topp