Søkeresultater

  1. tratinv

    TW - CHAMP - SINGLES

    Går utfra at du referer til meg, har vært inne og gjort et par forandringer nå som du kanskje er mer enig i, og ikke ta hakkespetten var feks feil, men som jeg skriver så er det vanskelig når jeg har lite kjennskap til flere av spillerne, og litt kjennskap til folk feks i min egen stamme, så...
  2. tratinv

    TW - CHAMP - SINGLES

    Som jeg sa, skjenner jeg ikke til spillerne så går jeg bare på stats, er det jevnt tar jeg bare et valg. det er snakk om v37 champion så sjekker ikke ut kontoer iforhold til tidligere verdener, det handler om hvem som gjør det best/dårligst på denne verdenen.
  3. tratinv

    TW - CHAMP - SINGLES

    Hvis ikke jeg skjenner mye til spillerne går jeg etter rene stats Torquemada vs Smygende Pappeske Madsebby vs kokken tor Rome123 vs Keolis Naitsirk92 vs Geventax Vilfredo Pareto vs drGrinspoon Mr. Martin vs Cybele topsicon vs sayzer Skyer vs Kreiz Armaan98 vs Groverud No Pax vs Queen-1...
  4. tratinv

    Premieutdeling v37

    Mest respekterte spiller 1.Naitsirk92 2 Coller Favoritt spiller 1 Må såklart bli Vilfredo Pareto, ofrer mye tid og ressurser for stammen 2 Kreiz kanskje? gutta der har god kontroll Ukens beste PnP / forumposter 1--- 2--- Mest "hatet" spiller 1 Toeless maybe 2 Spilleren med lysest fremtid...
  5. tratinv

    TraTiinV/Grunnmuren

    TraTiinV/Grunnmuren
  6. tratinv

    Ryktebørsen

    Ryktes at en liten aksjon var alt som skulle til for og splitte TR.
  7. tratinv

    Verden 29 Nyheter

    Moro med nyheter, litt rettelse, SWE og CR slo seg sammen og det var planlagt flere dager i forveien, noen måtte forlate SWE og noen kom ikke over fra CR, men samtidig har vi vært flinke til og få merger til innad slik at flest mulig er blitt med. Selv om det kan virke som noen spillere ble...
  8. tratinv

    Reisverket!?

    Jada tror nok også han tar det humoristisk , mente kommentaren som en litt "ironisk trøst "
  9. tratinv

    Reisverket!?

    Ikke bry deg om denne Rv, They hate us cuz they anus.
Topp