Søkeresultater

  1. Pettulf

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6910
  2. Pettulf

    Spørsmålsrunde

    Det må du ta med Mastersplinter. Er det noen gode spillere her på denne verdenen?
  3. Pettulf

    TW-Champ v27 runde 4 (Semifinale)

    Kalou vs The Mercenary På grunn av mest ODT Ras al Ghul vs Storebror På grunn av mest ODT
  4. Pettulf

    TW-CHAMP v27 runde 2

    Kalou vs Mamor Cheetha vs Junior 1 The Mercenary vs WhackAttack Herren Henrot vs Radisson Ras al Ghul vs Das Panzerfaust Pettulf vs Stålhanske Storebror vs LaksvatnsStoreFuckboi Solan vs Dahlemann
  5. Pettulf

    Ryktebørsen

    Kanskje
  6. Pettulf

    Ryktebørsen

    De har ikke vunnet enda.
  7. Pettulf

    Spørsmålsrunde

    Angrer ikke et sekund :confused:
  8. Pettulf

    Spørsmålsrunde

    Må egentlig si meg enig her.
  9. Pettulf

    Spørsmålsrunde

    Aldri. Hva skjera?
  10. Pettulf

    Prisutdeling

    Skjønner at du bruker Roxor brukeren for de innlegga der og ikke Jato Link for å si det sånn. :p
  11. Pettulf

    Selvoppdaterende kart for v27!

    Hva skjedde med kartene?
  12. Pettulf

    Spørsmålsrunde

    Gir det 1 uke. Hvem har størst sjangs å stå igjen som seier på v27 og hvorfor?
  13. Pettulf

    Topp 10 stammer

    dog - 15.09.2016
  14. Pettulf

    Topp 10 stammer

    HBT - Det er Bobilen himself.
  15. Pettulf

    Topp konto og ilojalt medlem

    Avkreftes
  16. Pettulf

    #JosteinMåTrykke

    Tror jeg og!
  17. Pettulf

    #JosteinMåTrykke

    Fortsatt svakt.
  18. Pettulf

    #JosteinMåTrykke

    SVAKT!
  19. Pettulf

    Rate spilleren over.

    Lillegutt Poeng: 1.948.562 Rangering: 2 Beseirede motstandere: 19.522.730 (2.) Stamme: SDS Poeng: 1.948.562 (10/10) Når du ligger på topp 3 så får du 10/10 av meg hvertfall, Lillegutt har godt med poeng og er hele tiden frempå. Husker at denne kontoen var ganske treig med poenga i starten men...
  20. Pettulf

    Prisutdeling

    Får vell begynne på min 3 liste på denne tråden i håp at noen andre også tar seg litt tid til det :D Mest respekterte spiller 1. Syrogen. (Shocking, dere vet alle hvorfor.) 2. Lillegutt. Litt sånn som alle andre i område hans, viser og respekt derfor denne kontoen har nermst 0 i ODD frem til...
Topp