Søkeresultater

  1. Rate spilleren over V38

    Mord142 Poeng: Kommentar (7/10) Rank 11 og 43K. 15 byer, så forventer litt klatring på listen de neste ukene. Plassering: Kommentar (7/10) Vil ha en del av rimmen i nord som trygg, men likevel litt inneklemt mot sentrum, og vest. Likevel en interessant posisjon som det kan komme mye action fra...
  2. Spørsmålsrunder

    14.10 klokken 08:23 for å være helt presis. Når bikker vi 1000 innlegg på v38 forumet?
  3. Verden 40!

    Syntes det er et kult tiltak som .no absolutt trenger, all honnør til deg for det, Tore! Dersom vi blir mange nok forventer jeg at inno legger opp til en verden som kan få litt størrelse :)
  4. Rate spilleren over V38

    Poeng: Kommentar (8/10) Ligger topp 5, men har likevel et lite gap opp til de øverste. Plassering: Kommentar (7/10) 7/10 ettersom plasseringen muligens er litt "kjedelig" Ligger sikkert til i safe-zone og kan vokse der. Farming: Kommentar (6/10) Her har jeg kun dagens å gå etter, men rank...
  5. Spørsmålsrunder

    Forumet kommer aldri til å bli like aktivt som det en gang var, men jeg syntes det er bedre enn på lenge. Er det noen som fortsatt kjøper pp på .no?
  6. Spørsmålsrunder

    Ja, det tror jeg. Gutta virker gira på det iallefall. Hvem er egentlig mod på offentlig forum? (Reelt spørsmål) Mye stygg ordbruk i ulike tråder her..
  7. Spørsmålsrunder

    Miknos (51), Carnelot(99). Hvor deilig er det at forumet endelig er (litt) aktivt igjen?
  8. Spørsmålsrunder

    Du glemte å stille et spørsmål bobil, så jeg kan stille det for deg ;) Kommer Push til å nærme seg NTC på rankingen?
  9. Spørsmålsrunder

    Av de utenfor topp 5, men inne på topp 25: Reisverket, Keolis, Lucky Luck, Radisson, Black Magic. Hvilken dato får en spiller 100 byer, som førstemann?
  10. TW CHAMP - SINGLES - FINALE

    Keolis VS Lucky Luck
  11. TW CHAMP - SINGLES - FINALE

    Da er vi i finalerunden: Keolis VS Lucky Luck
  12. TW CHAMP - SINGLES - FINALE

    Videre fra semi: Keolis Lucky Luck
  13. TW CHAMP - SINGLES - FINALE

    Singels Konsept: Hvilken av spillerene er den beste TW-spilleren? - Her settes 1 og 1 spiller blandt topp 50 på v37 mot hverandre i en tilfeldig rekkefølge. - Man stemmer på en spiller ved å utheve spillerens navn i fet skrift. Eksempel: Spiller 1 vs Spiller 2 - Gjerne gi en begrunnelse på...
  14. TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

    Keolis vs Vilfredo Pareto Lucky Luck vs Hakkespetten
  15. TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

    Enig i at det er en noe poppis-konk, men du og jeg ligger på henholdsvis rank 5 og rank 7 på v37, med ganske OK OD. Det skader naturligvis ikke å være et kjent fjes på .no, men samlet sett syntes jeg det er helt fair at vi vant doubles.
  16. TW CHAMP DOUBLES - VINNER

    Her er oppsummering av finalerundene: Hakkespetten og Vilfredo Pareto vs Lucky Luck og Naitsirk92 Hakkespetten og Vilfredo Pareto vs -Coller og Geventax Lucky Luck og Naitsirk92 vs -Coller og Geventax ----- Gratulerer til Hakkespetten og Vilfredo Pareto med seier i Tw-chamo doubles! Vet...
  17. TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

    OPPSETT SEMIFINALE: Keolis vs Vilfredo Pareto Lucky Luck vs Hakkespetten
  18. TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

    Oppsummering runde 4: Videre: Keolis Lucky Luck Hakkespetten Vilfredo Pareto
  19. TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 5

    Da er runde fire avsluttet. Singels Konsept: Hvilken av spillerene er den beste TW-spilleren? - Her settes 1 og 1 spiller blandt topp 50 på v37 mot hverandre i en tilfeldig rekkefølge. - Man stemmer på en spiller ved å utheve spillerens navn i fet skrift. Eksempel: Spiller 1 vs Spiller 2 -...
  20. TW - CHAMP - SINGLES - RUNDE 4

    Runden er nå avsluttet. Jeg har en del å gjøre for tiden, men skal oppdatere snart.
Topp