Søkeresultater

  1. Daenerys Targaryen

    Intervju på v23

    Jepp, det gjorde du, men kjenner han jo jeg nå :) Jeg bare nevnte at det ikke er noen som heter Hoophoolio.
  2. Daenerys Targaryen

    Intervju på v23

    Jo, men er ingen Chris som heter Hoophoolio? :-)
  3. Daenerys Targaryen

    Intervju på v23

    Aldri vært noen Hoophoolio på Daenerys kontoen? :o Men hadde vært spennende med intervju med Bohic eller Kolberg :)
  4. Daenerys Targaryen

    Rate spilleren over

    Falcky Poeng: 42.642 Rangering: 11 Beseirede motstandere: 46.092 (40.) Stamme: Kick Poeng: 46.092. Er helt ok det. Du har vell fått noe sånt som 13k for de 3 byene du innadlet Erlando med. Så du lå vell på rundt 33k eller lignende nylig, så vill gå ut i fra det utgangspunktet og det er helt...
  5. Daenerys Targaryen

    Topp Hall of Fame Verden 23

    https://gyazo.com/fa385cb4ac76ee9e99bf9a20f7040822
  6. Daenerys Targaryen

    Faktabørsen

    Vi får se :)
  7. Daenerys Targaryen

    Faktabørsen

    Fakta er at Kick ikke klarer å adle noen av byene jeg passer på ;)
  8. Daenerys Targaryen

    Kjære Satan

    Du kalte oss i Upside Down/ Satan feige. Jeg mener dere spiller med feighet når dere velger å alliere dere med hele verden. Ja, dere kan ha så mange allierte dere bare vil, men uansett. Trenger dere virkelig alle disse alliansene for å slå oss? Du nevner i ditt første innlegg at du kaller OSS i...
  9. Daenerys Targaryen

    Kjære Satan

    Ikke vi som har 502 allies er det? Eller tribalhugger om du vil. Konklusjon: Dere har absolutt ingen verdens ting dere skulle ha sagt.
  10. Daenerys Targaryen

    Faktabørsen

    Bekreftes. :)
  11. Daenerys Targaryen

    Rate spilleren over

    Legend786 Poeng: 4/10 Ikke mye å skryte av etter så lang tid på serveren. Ser ut som du har vært meget treig med å adle byer. Man skulle da forvente litt bedre enn 6,8k da. Plassering: 4/10 Masse gråbyer som kan farmes her, men dette er en veldig utsatt plassering, mange store og veldig...
  12. Daenerys Targaryen

    Faktabørsen

    Fakta er at dette er postet i feil tråd. :LOL:
  13. Daenerys Targaryen

    Ryktebørsen

    Ryktes jeg vil, men ingen som vil selge ress i mitt kontinent :(
  14. Daenerys Targaryen

    Natteravner

    (giggle)
  15. Daenerys Targaryen

    Rate spilleren over

    Peligroso Poeng: 10.424 Rangering: 2 Beseirede motstandere: 6.323 (27.) Stamme: Jehova Poeng: Rank 2 kan man vell si seg greit fornøyd med. Meget imponerende! Regner med at denne kontoen blir å finne i toppen fremover. Falt også nettopp ned fra rank 1 da Kamikaze tok nok en by. Tror det kan...
  16. Daenerys Targaryen

    Natteravner

    Noen våkne her? :)
  17. Daenerys Targaryen

    Spørsmål/tilbakemelding til verden 23

    Automatisk voksende barbarlandsbyer: Aktiv (opptil 801 poeng)
  18. Daenerys Targaryen

    Natteravner

    Såklart :D -Khaleesi
Topp