Søkeresultater

  1. Topp 10 spillere

    Exelent liste :)
  2. Faktabørsen

    Fakta er at jeg storkoser meg med å bruke rank en kontoen som min personlige farm og hoggestabbe. Morsomste utviklingen jeg har hatt på lenge, og jeg som kun skulle spille v23 for å tjene pp før v24 :D
  3. Verden 23 Milepæler

    Moa om du skal bløffe deg til medaljen så ser jeg gjerne at du poster bilde av prestasjonen i stede for skrift, rapportene mine fra byene dine viser sterk fokus på ress og lite fokus på tropper, så dette tror jeg deg ikke på uten å se ordentlig bevis :P
  4. Faktabørsen

    Nok et fakta om babotelli er at i dag så blir han også skuffa
  5. Faktabørsen

    Fakta er at noen ikke regnet med å bli snipa ;)
  6. Faktabørsen

    Noen som vil sette en stopper for veksten til Babbotelli? I safall treffer toget hans 16:31:39. med god tid til å stacke opp, er så klart om bare flere enn meg ser verdien av å ta ut nuken hans i stede for at jeg bare skal snipe toget ;) Evt en ypperlig anledning til å ta byene hans da det ikke...
  7. Innstillinger - runde 18

    Et litt mer komplisert spørsmål relatert 15 tech: For forsvar, gjelder da utforsket nivå i byen troppene er plassert eller for byen som sender, husker det var noe krøll med dette på .net
  8. Innstillinger - runde 18

    Ser at instillingene sier, paladin ja med nye våpen. Men finner ikke våpenkammeret? Skulle det stått våpen nei?
  9. Første krigserklæring på v.23

    Oi dette kom ganske brått på meg, altså både at dere er første til å erklære krig etter at første krigserklæring jeg ble ops på er 6 dager gammel. I tillegg så kjenner jeg verken til noen allianse eller at den skal være laget for gå imot de større stammen. Ville jo så klart vært smart, men...
  10. Ryktebørsen

    Må dessverre avkrefte dette, på tross av alle de sekundene jeg la ned i arbeid for å kopiere den beste søknaden noensinne, så ser den ikke ut til å bære frukter av noen invitasjon til gude stammen(enenenene) Jehova.
Topp