Søkeresultater

  1. Intervju av Themis

    1. Pek gjerne på de. 2. I'm better than u, it's simple. 3. Kan omformulere meg, jeg kjøper ikke PP :)
  2. Intervju av Themis

    1. The truth has been spoken 2. I'm better than u, that's why I'm here and u not 3. PP er ikke noe jeg bruker :)
  3. Dobbeltagenter og dobbeltmoral

    Det ble gitt beskjed til vår hertug, så da får du ta det med han :)
  4. Ryktebørsen

    Ryktes at jeg får kjeft av Starboy for å adle for lite grått (giggle)
  5. Dobbeltagenter og dobbeltmoral

    Kan du ikke videresende den ig.? Jato: Han ville ikke spille med meg, er bare det han prøver å si :)
  6. Dobbeltagenter og dobbeltmoral

    Om ikke Kvello har klart å få med seg at vi opererer med 0 spioner før nå har han vel visst liten interesse for stammen og er vel derfor lite egnet for den og?
  7. Dobbeltagenter og dobbeltmoral

    Det handler om hva slags spillere vi ønsker å ha med oss, kvello er jo klart og tydelig en som er villig til å bruke spioner som et triks for å vinne, hvordan kan vi forsikre oss om at han ikke har private spioner videre? --> Kick
  8. Dobbeltagenter og dobbeltmoral

    Nå er det ikke enighet innad i stammen om kvello skal få fortsette her eller ikke Joakim :) Because I agree with u, dobbeltmoral much
  9. Dobbeltagenter og dobbeltmoral

    [22.02.2016 21.04.08] Mari: Har vi en attitude der vi aksepterer spioneri? [22.02.2016 21.40.27] PG / Destructere / Toniden: Nei, jeg er strengt imot spionasje. Skal få ordnet opp i dette [22.02.2016 21.41.01] Mari: Godt å høre :)
  10. Faktabørsen

    §6) Pushkontoer Det er ikke tillatt å opprette kontoer kun til fordel for en annen konto, eller å holde inaktive kontoer aktive for det formålet. Kontoer som brukes kun til å støtte andre kontoer vil bli utestengt. Kontoer som bevisst blir pushet av pushkontoer vil også bli straffet. Hvis du...
  11. Innkreverne

    Burde vært rettet mot NF og toggie i stedenfor. Selv LF/MØ er ikke så gale at dem bygger dette på 90 min: mur fra 2 til 20 gård fra 13 til 21 Varehus fra 17 til 25 Kirke fra 0 til 1
  12. Faktabørsen

    Med alt rotet som var i Ori er det et veldig forståelig valg Fatal :)
  13. Ryktebørsen

    Meste feedback jeg har fått er positiv :) Ikke fra ledelsen, men fra resten. Fordi du dømmer alle som har søkt til LF til å være ilojale og bedømt dem til å ikke stole på. Jeg ramser opp spillere som er i stammen og som har bevisst at de er villig til å forlate stammen og har gjort det før...
  14. Ryktebørsen

    Det som jeg synes er pussig er at dere har flere spillere som enten har søkt til fienden, gått til fienden og så tilbake eller befunnet seg i utbryterstammer, så bakgrunnen for at jeg ble sparket ut av stammen/alliansen kan ikke være så simpel som at jeg søkte meg til LF er mine mistanker...
  15. Ryktebørsen

    ^ Legend Og til spørsmålet: Hvis man søker seg til en annen stamme er det fordi man da foretrekker å være i den fremfor den nåværende, ved avslag vil man forbli i stammen og fortsette som før som et aktivt støttende medlem. Ved invitasjon vil man forlate stammen. At søknaden var til fienden...
  16. Ryktebørsen

    Kan du oppgi punktene? Er et sabla rot her
  17. Ryktebørsen

    Det skal jeg ikke si noe på, det er forståelig at i hvertfall jeg ikke var ønsket med videre når jeg ikke hadde mitt hjerte i stammen. Men jeg gjorde det på en ordentlig måte vil jeg påstå.
  18. Ryktebørsen

  19. Faktabørsen

    Jeg fremmer hvor lite motstand som møtes av 1 som hadde 9 fulle nukes og 1 adelstog innen 3 timer radius til mine byer, spilleren har ikke klart å utrettet mye, at man heller ikke forutså at en kicket spiller ville gå til motangrep er jo litt stusselig.
  20. Faktabørsen

    Av de 15 byene jeg har speidet virker det ikke ut som konto har støttet mye opptil i front og ey heller bidratt med offensive bidrag da 10 nukes rustet hjemme, kanskje likegreit å få han bort basert på deres teori? :hmm:
Topp