Søkeresultater

  1. Maanaldojr1

    Faktabørsen

    Fakta er at daddy lar ikke viking sove i fred når det er skole dagen etter :(
  2. Maanaldojr1

    Faktabørsen

    PP vs PP, fight! Spoiler PP vinner as always
  3. Maanaldojr1

    Topp 10 spillere

    Enig med Pelle her, om vi får til bare halvet er det her hver dag så er vi på rett linje igjen :D Together for .no!
  4. Maanaldojr1

    Faktabørsen

    Næmen odd, vaffelen bør få lov til å spandere lokaler på inno, de gir jo første plassen in return
  5. Maanaldojr1

    Spørsmålsrunde

    .no, jeg vil ha memes Hvem av skandyzz og chaos vil ta første skritt mot hverandre?
  6. Maanaldojr1

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg farmer en gang i uka, bare for å se hvordan resten av verden har det :D
  7. Maanaldojr1

    Spørsmålsrunde

    Hamsun. Fantastisk posisjonering i nord og ready to rain down death from above :P Er tw.no dødt? :(
  8. Maanaldojr1

    Rate spilleren over

    Drama = flere poster = flere argumenter = sta personer (dg44 :D) = aktivitet. Så lenge det er aktivitet på forumet er jeg glad :P
  9. Maanaldojr1

    Rate spilleren over

    Odd litting people up fam, hører jeg en comeback på vei? :D
  10. Maanaldojr1

    Spørsmålsrunde

    White. Bra vekst, farlig posisjon (for oss i viking iallefall :P) og ingen tegn på stans. Hvordan vil det gå med viking? :S
  11. Maanaldojr1

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg ville lage liv på forumet med å lage drama mot YO, men ser ikke ut som noen av de bruker offentlig forum :(
  12. Maanaldojr1

    Faktabørsen

    Fakta er at YO (young offenders) har lite kommunikasjon i stammen, og at de bruker det som en unnskyldning for å spille skittent. Selv med skittent spill blir de eid av viking :D
  13. Maanaldojr1

    Spørsmålsrunde

    Ikke hørt noe enda jeg, diplomatien er stille denne verden :( Blir det endelig en tresidig krig denne verden?
  14. Maanaldojr1

    Topp 10 stammer

    Dette er preget ganske mye av din egen motivasjon som er å holde .no i livet! Jeg selv vet at jeg ble leder i viking og dannet viking 2 for å lære opp nye og ferske spillere som vil satse i dette spillet, pga. ideen din om Accipio. Fantastisk liste og tiltak Pelle!
  15. Maanaldojr1

    Rate spilleren over

    Alle veit vel hvordan dette funker ;) Spillernavn: Poeng: Rangering: Beseirede motstandere: Stamme: Poeng: 0/10 Posisjon: 0/10 OD: 0/10 Adlinger: 0/10 Stamme: 0/10 Rykte: 0/10 Totalt: 0/60 Kan starte med meg :D Rate Pax Era
  16. Maanaldojr1

    Faktabørsen

    I got you my starboy :D
  17. Maanaldojr1

    Spørsmålsrunde

    Den første store krigen blir den eneste store krigen, mellom ibsen and co vs daddy and co Er det fortsatt håp for .no?
  18. Maanaldojr1

    Spørsmålsrunde

    Er det mulig å få til liv på forumet igjen?
  19. Maanaldojr1

    Ryktebørsen

    Ryktes at Pax Era kontoen er tilbake
  20. Maanaldojr1

    Verden 27 - Innstillinger

    Innstillingene tvinger en comeback ser det ut som :S
Topp