Søkeresultater

  1. tullingpåmoped

    Faktabørsen

    fakta er att verdenen ble ødelagt å gjort kjedelig av taper lederene i FCS, å de ødelegger den enda mer med å ta inn de beste medlemmene i stammen vi var i krig mot
  2. tullingpåmoped

    Rate spilleren over

    yea, bare rate meg bedre enn coller :)
  3. tullingpåmoped

    Faktabørsen

    litt det også :p så er jeg ganske noob også da
  4. tullingpåmoped

    Faktabørsen

    Fakta er at -Coller faktisk er en av .no's beste start up spillere både med og uten PP. Jeg har store mengde PP selv (som jeg fikk tak i på den måten chaosisalex beskrev, solgte ressurser på V25) og greier allikevell ikke å henge med i start up.
  5. tullingpåmoped

    Rate spilleren over

    Lakseklappern Poeng [8/10] Ganske grei poengsum å ha så tidelig i spillet, med tanke på at alle over det har ett massivt PP forbruk (spesielt herman). (er usikker på om du er en av oss PP elskere eller ikke?) Stamme [1/10] Mest elendige stammen på serveren, ettersom de taperne ikke har...
  6. tullingpåmoped

    Faktabørsen

    fakta er at chaosisalex er til salgs [17:17:55] Coller: Han dekker alle dine behov i bytte mot pp ;)
  7. tullingpåmoped

    Faktabørsen

    fakta er at håkon er flink, å om han vil er han velkommen til å ha trekant med meg og abel når han vil :)
  8. tullingpåmoped

    Topp 25 Spillere!

    jeg vet hvor jeg spiller ;)
  9. tullingpåmoped

    Topp 25 Spillere!

    alle kjenner meg, du ville bare ikke si hvor mye bedre jeg er enn alle andre :)
  10. tullingpåmoped

    Topp 25 Spillere!

    tok igjen pax era (happy) tar snart igjen slampy og morten også da, så du slepper å lage ny liste enda ;)
  11. tullingpåmoped

    Topp 25 Spillere!

    å lista de er feil håkon(giggle)
  12. tullingpåmoped

    Topp 25 Spillere!

    Det blir aldri for mye barnehage (hug)(happy)
  13. tullingpåmoped

    Topp 25 Spillere!

    da skulle det stått "super pr0, 1v1er alle lett både ingame og IRL, 2v1er også 14åringer med abel"
  14. tullingpåmoped

    Topp 25 Spillere!

    bare sjalu på skillza mine du, din nerd av plastikk
  15. tullingpåmoped

    1.runde i TW-champion v24

    you know my name, not my story.
  16. tullingpåmoped

    Faktabørsen

    fakta er at rumpa til håkon er best :)
  17. tullingpåmoped

    Innkreverne

    halvparten av medlemene sitter jo å skraper sammen PP for å få råd til premium konto nå så (-coller er ikke en av disse)
  18. tullingpåmoped

    Topp 25 Spillere!

    med meg på 0. plass, jeg er bedre enn herman og marius anyways, de suger. suger nesten like mye som lista til regal jeg ikke er med på
  19. tullingpåmoped

    Faktabørsen

    moa er neger
  20. tullingpåmoped

    Faktabørsen

    jeg er bedre en dere. abel også, siden han tar meg i rumpa
Topp