Søkeresultater

  1. konrax

    Ryktebørsen

    Har vi lurt deg? Vennligst utdyp, men ta det gjerne på pm i stedet så slipper folk høre på sutringa ;)
  2. konrax

    Ryktebørsen

    Fikk følgende 2 meldinger av en "liten spiller" forn en god stund siden, ganske trist egt: "Haha du er overraskende hyggelig for å være så god i dette spillet :P jeg tror ikke på deg, men kommer ikke til å angripe byen din." "Har bare inntrykket av at de som har 20 byer + å mer poeng en hele...
  3. konrax

    Ryktebørsen

    Godt skrevet :)
  4. konrax

    Faktabørsen

    Aktivitet er velså bra, hadde bare sett for meg litt mer skriving som var verdt å lese
  5. konrax

    Ryktebørsen

    Ikke det det går på, går på alle anklagene jeg og flere i TP har fått fordi Vetle er veldig trangsynt (i denne saken i hvert fall)
  6. konrax

    Ryktebørsen

    Har et problem med måten du gikk fram på ja
  7. konrax

    Ryktebørsen

    Da ryktes det at Vetle har vedkjent muligheten for at Luskepusen faktisk gjennomførte aksjonen, og timingen, på lovlig måte. Ettersom teamet ennå ikke har kommet på banen skal ikke fastslå om dette stemmer eller ikke, men regner med du nå innser at du var litt rask på skrivinga, litt ivrig på å...
  8. konrax

    Ryktebørsen

    Dere har helt rett. Vi klarer ikke hamle opp med så flinke og rutinerte spillere som dere selv alene :* Dumt dere ikke er like flinke på den diplomatiske fronten, for da kunne dere jo kanskje avverget dette? Er ikke vår skyld dere ikke gjør grunnarbeidet i en krig: Å skape venner en kan kjempe med.
  9. konrax

    Ryktebørsen

    Ryktes at -I- ikke har bedre ting å gjøre enn å slenge drit pga en sammensvergelse mot de :P Er de litt redde montro? :D
  10. konrax

    Ryktebørsen

    Er vel ikke din fortjeneste det :P
  11. konrax

    Ryktebørsen

    Men pappaen min er kulere enn din O.o
  12. konrax

    Ryktebørsen

    Epsilion, det er nok bare meg du har snakka med hele tiden ://
  13. konrax

    Topp 10 Spillere

    Har jo sagt til deg før på skype hvordan ståa er, men at broene fremdeles kan bygges opp igjen. Dessverre ikke deres feil at de ble stuck med stammefrender som meg selv som bare drar de ned :( Taaaakk <3 La ned en del arbeid i det for å skape litt godt lesestoff for jula! Må jo bidra med noe...
  14. konrax

    Topp 10 Spillere

    10 Epsilion -I- 156.043 Her begynner vi å se noen som skjønner poenget med veksten. Skal være gjevn og god! Dupper noe av på slutten der? O.o 18 adlinger derav 6 er av barbs. Innafor det. Utover det er det mange fiendeadlinger og, sterkt! Ligger i vest der og har i det siste kost seg...
  15. konrax

    Topp 10 Spillere

    Naaaaw.... men jeg vet jo seriøst ikke noe som helst om deg før tidligiere i dag da ;) Kan godt lage et nytt innlegg om deg, 2 sek :)
  16. konrax

    Ryktebørsen

    Ganske enkle og gode grunner for det
  17. konrax

    Faktabørsen

    Alltid vært blant de lave, så jeg trenger nok ikke sende passet for o vite at jeg mest annsynelig er lavere enn deg ;)
  18. konrax

    Topp 10 Spillere

    Mye mulig, hahaha, men er jo bare positivt det da :D Viser jo bare at jeg ser på dere som gode spillere
  19. konrax

    Faktabørsen

    Fakta er at på julaften så vil verden ha vart i 60 dager. Dette betyr at det kan kåres en vinnerstammen, hvor lang tid tar det før noen gjør krav på seieren?
  20. konrax

    Faktabørsen

    Ikke si sånt da :( Lutefisk med bacon er digg <3
Topp