Søkeresultater

  1. konrax

    Faktabørsen

    Er ikke 100% relatert til en faktabørs, men er likegreit å åpne en tråd folk blir å bruke utover verdenen så man slipper masse spam. Hva tenker for om innstillingene?
  2. konrax

    Ryktebørsen

    Ryktes at åpningen av v36 er like rundt hjørnet! Lukter gode innstillinger!
  3. konrax

    Keiser - Bak scenen

    Folk tror kanskje keiser er en konto med kun proffe spillere, men her skal dere få en kort omvisning bak scenen. På keiser sitter det 2 stk. Ola, nuuben selv og Alex. ALex er litt bedre enn Ola, men likevel ganske shit. Er ODA som planlegger alt for dem og 80% av gangene det skal times eller...
  4. konrax

    Intervju

    Er det stemning for en runde med intervju her på v33? Tenkte det var på tide da vi har kommet godt i gang med verdenen :) Kan ikke love noe tidspunkt for utgivelsen ennå, men den kommer, så dere på top 25 får bare følge med på PM, så kommer det kanskje noe interessant i nær fremtid :D
  5. konrax

    Top 10 Stammer

    Om folk føler for å lage lister etterhvert, så kjør på :) Kan slenge opp en selv om et par dager når verden har utviklet seg litt
  6. konrax

    Top 10 Spillere

    Om folk føler for å lage lister etterhvert, så kjør på :) Kan slenge opp en selv om et par dager når verden har utviklet seg litt
  7. konrax

    Ryktebørsen

    Ryktes en spennende verden forut!
  8. konrax

    Faktabørsen

    Fakta er at jeg ser frem til onsdag :)
  9. konrax

    Intervju

    Som nevnt i ryktebørsen tidligere i dag, sa jeg at jeg skulle prøve å få aktiviteten litt tilbake her på forumet, og en ting jeg tenker på da er intervju. Dette skaper kanskje ikke så mye rom for respons fra andre, men dette kan ihvertfall skape flere lesere til forumet, noe som kan skape mer...
  10. konrax

    Top 10 Spillere

    Kanskje mer aktuelt senere, men for de som føler for en liste allerede nå tenker jeg folk skal få lov til å lage en ;) Ellers kommer jeg tilbake med en selv senere :D
Topp