Søkeresultater

  1. roxor

    Faktabørsen

    Haha dette minner meg om en gang på ungdomsskolen. Vi hadde om fattigdom i samfunnsfag, og så skulle vi ha et gruppeprosjekt der vi skulle se på tiltak som kan hjelpe for å forebygge fattigdom her i verden. Det eneste problemet var at læreren min var en hardbarka libertarianer med mørkelilla...
  2. roxor

    Takk

    Hadde bestemoren min hatt hjul, ville hun vært en sykkel.
  3. roxor

    Takk

    Vi fikk jo vite hvordan HBT-folka reagerte på motstand her på v27, da... De gikk inaktive og/eller slettet kontoene.
  4. roxor

    Takk

    Jeg tror ikke gjengen din er i stand til å gi 100% når det kommer motvind, så det alternative utfallet av v27 du snakker om vil nok dessverre alltid forbli en umulighet. Takk for kampen <3
  5. roxor

    Project Collect har vunnet Verden 27!

    Takk for denne gang da, Cllect! Det har vært en stor glede å spille med dere. Sjelden å oppleve en stamme med så stabile medlemmer og så få utskiftninger. Du vant v27 uten problemer. EDIT Tror dette er en bra anledning å være litt sånn klein og nerdete og referere til noe skikkelig...
  6. roxor

    TW-CHAMP v27 Finale

    Kalou Gigantisk jobb som leder og grunnlegger av Collect. Eminent spiller. Fortjener denne seieren, så vel som seieren på v27.
  7. roxor

    TW-CHAMP v27 runde 2

    Kalou vs Mamor Cheetha vs Junior 1 The Mercenary vs WhackAttack Herren Henrot vs Radisson Ras al Ghul vs Das Panzerfaust Pettulf vs Stålhanske Storebror vs LaksvatnsStoreFuckboi Solan vs Dahlemann
  8. roxor

    TW-CHAMP v27 runde 1

    Kalou vs Tom50 Invincebul vs Mamor Monster tv vs Cheetha Junior 1 vs Steimler The Mercenary vs Sinzyk Torilloh vs WhackAttack Egrob vs Herren Henrot Radisson vs Mrmalle Ras al Ghul vs Fearman Das Panzerfaust vs TGB13 Pettulf vs Roust Stålhanske vs Kong fie84 Storebror vs Roxor...
  9. roxor

    Ryktebørsen

    Alle var drid. Cllect var etter alt å dømme minst drid. The end.
  10. roxor

    HBT er borte

    Det burde hete takk for kampen, men khasidfus sitt innlegg (spesielt andre avsnitt) virker først og fremst bare bittert slik jeg leser det.
  11. roxor

    Moral

    #SVEXIT
  12. roxor

    Moral

    .... men det er torsdag nå!
  13. roxor

    Moral

    Torsdag er den nye onsdag.
  14. roxor

    Stjerner i øyna?

    https://join.skype.com/f0znM9T5aN2j Viktig link som alle må trykke på! (Ikke virus)
  15. roxor

    HBT er borte

    Lmao, blir en smule smålig å rakke ned på 7 av 8 kontoer i cllect i samme innlegg som du også "gratulerer" oss med seieren.
  16. roxor

    Stjerner i øyna?

    Du begynte bra, så gikk det bare nedover. Pusegutt.
  17. roxor

    HBT er borte

    HBT er borte. Det fortjener en egen tråd, vil jeg påstå. Takk for kampen til stammen som ledet v27 gjennom nær sagt hele early- og midgame. Masse lykke til på fremtidige verdener til alle sammen!
  18. roxor

    Ryktebørsen

    Det ryktes at flere kontoer nå står på slett, blant annet ZombieFred. I den anledning har jeg et spørsmål til @Elimin@tor: Hvorfor i all verden kunne ikke bare zf (Jostein) få være i Cllect hvis Fredrik likevel skulle gjøre nada med kontoen i en måned for så å slette den? Sett i lys av...
  19. roxor

    Spørsmålsrunde

    Du ble nok med i feil stamme ja, Pettulf :( ;)
  20. roxor

    Spørsmålsrunde

    TL;DR: De ga opp siden de er drid.
Topp