Søkeresultater

  1. memelord

    fuck deg

    fuck deg
  2. memelord

    :oops:

    :oops:
  3. memelord

    Speed

    I'm in :oops:
  4. memelord

    Ryktebørsen

    Yikes.
  5. memelord

    Spørsmålsrunder

    Definitivt. Er det noen som kjører hybridbyer blant topp 25, eller har alle kjedelige off- og deffbyer?
  6. memelord

    Spørsmålsrunde

  7. memelord

    Spørsmålsrunde

    Ja, apropos.. Det er BERM som er de slemme her, sant? Det ser i alle fall sånn ut på ranglista
  8. memelord

    Spørsmålsrunde

    Hei, er det worth å starte opp på denne verdenen?
  9. memelord

    Faktabørsen

    Jepp.
  10. memelord

    Spørsmålsrunde

    ...what? Har et eneste medlem av Hamsun-stammen i det hele tatt lest "Markens grøde"? Hvis ingen av dem har det så forlanger jeg et navnbytte snarest
  11. memelord

    Ryktebørsen

    Ryktes at ryktet både bekreftes og avkreftes.
  12. memelord

    Spørsmålsrunde

    En verden uten urettferdighet vil aldri finne sted, ikke i det virkelige liv og ikke på tribalwars. Det vil alltid være dritt. Rådet mitt til deg er at du starter å smiske med .no-eliten, slik at du selv kan komme med i en premade med de beste spillerne. Før du vet ordet av det vil du vinne...
  13. memelord

    Spørsmålsrunde

    Det var dødt helt til du dukket opp <3 Hvor sannsynlig er det at jeg får sneket meg inn i Hamsun på en skala fra 1 - Eulers tall?
  14. memelord

    Spørsmålsrunde

    25. august. Hvor burde jeg starte å spille, .no eller .net?
  15. memelord

    Accipio

    Hva slags innstillinger er dere ute etter?
  16. memelord

    Ryktebørsen

    #Ryktes at jeg er ny på v31. Vil noen ta seg tid til å forklare hvordan diplomatiet ser ut blant toppstammene, samt hvilken stamme som er best i League of Legends?
  17. memelord

    Ryktebørsen

  18. memelord

    Faktabørsen

  19. memelord

    Faktabørsen

    Det undergraver din etos, og kan i verste fall få deg til å fremstå som grinete.
  20. memelord

    Ryktebørsen

    Ryktes trippelallianse og en lykkelig slutt på v27
Topp